دانشگاه پیام نور مرکز بناب میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان
دانشگاه پیام نور مرکز بناب میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان
کلاس مربیگری درجه 3 ژیمناستیک هنری بانوان به مدت یک هفته در دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد.

به گزارش صدای بناب کیانمرز مدیر این دوره کلاس مربیگری ژیمناستیک گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان با حضور ۲۱ نفر از دانشجویان پیام نور استان آذربایجانشرقی از ۲۵ ام الی ۲۹ ام آذرماه بصورت عملی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد که در نهایت با اخذ آزمون کتبی و عملی توسط سرکار خانم زمانی مدرس بین المللی ژیمناستیک به پایان رسید.

دکتر کیانمرز افزود: به قبول شدگان این دوره، کارت مربیگری درجه ۳ از سوی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی داده خواهد شد که میتوانند با در دست داشتن این کارت در باشگاههای ورزشی، مهد کودکها یا مدارس غیر انتفاعی به امر تدریس و آموزش بپردازند.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشاره به اهمیت آموزش در ورزش افزود: اولویت و هدف ما، آموزش است تا در مربیان جوان و پرتلاش ایجاد انگیزه کنیم و با افزایش دانش آن‌ها بتوانیم در کنار مربیان ارزشمند و باتجربه، از مربیان جوان استفاده کنیم.

ششایان ذکر است که دوره مربیگری ژیمناستیک با توجه به کاربردی بودن و اهمیت بالا در کسب کار برای اولین باردردانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد. دانشگاه پیام نور بعنوان یک دانشگاه نسل سوم همواره در راستای کاربردی بودن و کار آفرینی و ایجاد کسب و کار بوده است و در این شرایط خاص کرونایی هنوز هم در تلاش برای گسترش آموزش و یادگیری بعنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

پیرو ابلاغ رسمی و صدور مجوز از فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری ویژه بانوان به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد.

 

انتهای پیام/داودزیبائی