درخواست فرماندار شهرستان بناب از شهروندان بنابی بمنظور حمایت از زلزله زدگان شهرستان خوی
درخواست فرماندار شهرستان بناب از شهروندان بنابی بمنظور حمایت از زلزله زدگان شهرستان خوی
فرماندار شهرستان بناب از شهروندان بنابی بمنظور حمایت از زلزله زدگان شهرستان خوی درخواست یاری نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز با انتشار متن زیر از شهروندان بنابی بمنظور حمایت از زلزله زدگان شهرستان خوی درخواست یاری نمود.

 بسم الله الرحمن الرحیم

 زلزله روزهای گذشته در شهرستان خوی ضمن وارد آوردن خسارات جانی و مالی به هموطنانمان موجب تلخ کامی گشته، دیدن رنج و محنت عزیزانمان در این روزهای سرد زمستانی دلِ آدمی را به رنج می‌آورد.

 خوشبختانه طی روزهای گذشته با همراهی و همدلی دولت و مردم شاهد ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به شهرستان خوی بوده‌ایم که مردم شریف شهرستان بناب هم از این امر مستثنی نبوده و در این روزها با ارسال کمک‌های خود در کنار هم‌وطنان و هم زبانان عزیزمان در شهرستان خوی ایستاده اند.

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همشهریانمان که این روزها به یاد مردم زلزله زده خود بوده‌اند از مردم شریف شهرستان بناب تقاضا دارم کمک‌های خود را از طریق مراجع معتبر از جمله سپاه، بسیج، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و … ارسال کنند و از ارسال و پرداخت کمکهای جنسی ونقدی خود از طریق مبادی غیر رسمی وغیره معتبر جدا اجتناب نموده و جلو سو استفاده های احتمالی را در این خصوص بگیرند. واز مردم می خواهم به مراکز غیر رسمی و بدون مجوز اعتنا نکنند.

رضا لعلی
فرماندار شهرستان بناب

انتهای پیام/