دررفتگی کتف کودک با هدف حفظ جان مادر و نوزاد انجام شده بود
دررفتگی کتف کودک با هدف حفظ جان مادر و نوزاد انجام شده بود
رئیس بیمارستان شهدای بناب گفت: در آوردن کتف کودک با هدف حفظ جان مادر و نوزاد انجام شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید کمال موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بناب ضمن تأکید بر اینکه اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند گفت: با جان و دل تمام انتقادها و انتقادهای به حق را پذیرفته و برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان عزیز تلاش خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان شهدای بناب در تشریح موضوع شکسته شدن دست کودک در این بیمارستان گفت: در علم و واقعیت این است که برای حفظ جان مادر و کودک پزشکان و پرستاران مجبور بودند کتف این کودک که به صورت غضروف بوده را جابجا کرده تا بتواند جان مادر و کودک را نجات بدهند اما متاسفانه این خبر به صورت نادرست در رسانه‌ها منعکس شده و باعث نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

وی افزود: شکسته شدن دست کودک توسط رسانه ها انتشار داده شده است که در ظاهر این خبر واقعیت و درست میباشد اما در اصول پزشکی درآمدن کتف کودک برای حفظ جان خود و مادرش بوده و مردم نباید به این بیمارستان که پرسنل آن به شدت تلاش می‌کنند بد بین  شوند.

رئیس بیمارستان شهدای بناب با تأکید بر اینکه در روزهای آینده پزشک عمومی در اورژانس بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهد داشت گفت: با کمک مسئولان شهرستان بناب در خصوص نماینده مردم، فرماندار بناب و رئیس شبکه بهداشت ۴ پزشک عمومی جذب شده و قطعاً اورژانس این بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

دکتر موسوی در پایان با تاکید بر اینکه بیمارستان شهدای بناب با وجود همه مشکلات در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز تلاش می‌کنند گفت: این بیمارستان روزانه پذیرای بسیاری از بیماران شهرستان بناب و شهر های همجوار می باشد و با حمایت مردم و مسئولان شاهد رشد هرچه بیشتر این مجوعه درمانی خواهیم بود.

انتهای پیام/ ندا خانی