در بحث نظارت بازار با مشکلات جدی مواجه هستیم/  مسئولان نظارتی با هر گونه سودجویی و احتکار به شدت برخورد کنند/ متاسفانه در بناب قیمت یک کالا در دو مغازه متفاوت است
در بحث نظارت بازار با مشکلات جدی مواجه هستیم/  مسئولان نظارتی با هر گونه سودجویی و احتکار به شدت برخورد کنند/ متاسفانه در بناب قیمت یک کالا در دو مغازه متفاوت است
فرماندار در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تاکید بر اینکه در بحث نظارت بازار با مشکلات جدی مواجه هستیم گفت: از اداره صمت درخواست داریم با همکاری سایر نهادها با هرگونه سودجویی و احتکار با شدت هرچه تمام برخورد جدی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دشمنان کشور از کوچک ترین نقاط ضعف برای ضربه زدن به دولت و ملت ایران استفاده می‌کنند، گفت: برخی مشکلات مانند کمبود روغن، شکر و سایر اقلام بهانه ای به دست دشمنان بیگانه خواهد داد تا آنها به دنبال ایجاد چالش برای کشور ما باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید طوری برنامه ریزی داشته باشند تا قبل از بروز هر گونه مشکل و یا کمبودی در کالاهای اساسی بازار به فکر تامین آنها باشند و اجازه ندهند کمبودها و مشکلات به صورت اجتماعی نمایان شوند.

فرماندار بناب با بیان اینکه در بحث نظارت بازار با مشکلات جدی مواجه هستیم، گفت: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با کمبود شدید نیرو مواجه است اما انتظار داریم این نهاد خدمات رسان با همکاری سایر نهادهای مختلف و بسیج اصناف طرح نظارت بر بازار را هرچه بیشتر تشدید کند.

فتحی با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه قیمت یک کالا در برخی از مغازه های شهرستان متفاوت است، گفت: متاسفانه به عینه مشاهده کردیم که به طور مثال قیمت یک کیسه برنج در یکی از مغازه های شهرستان بناب با همان کیفیت در مغازه دیگر با اختلاف ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: از اصناف و کسبه انتظار داریم در این شرایط سخت اقتصادی با حاشیه سود مناسب از همشهریان خود حمایت کنند و به دنبال سود جویی و احتکار اجلاس نباشند که قطعاً با آنها برخورد بسیار جدی خواهیم داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه نهادهای خدمات رسان به دور از موضوع کرونا و دستورالعمل های حضوری پرسنلی می بایست با تمام پتانسیل به مردم خدمت رسانی کنند گفت:  شاهد هستیم که کادر درمان در بیمارستانها شبانه‌روزی برای نجات مردم در حال تلاش هستند و مسئولان خدمات‌رسان نیز می بایست حتی در ساعات غیر غیر اداری به فکر خدمت رسانی به مردم باشند و اجازه ندهند برخی مشکلات مانند گرانی و کمبود اجناس در بازار به وجود بیاید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جهت جلوگیری از احتکار و گرانفروشی چاره‌ای جز تشدید نظارت بر بازار را نداریم گفت: اداره صمت و سایر نهادهای نظارتی و خدمات‌رسان انتظار داریم با برنامه‌ریزی درست برای روزهای آینده به خصوص فرا رسیدن عید نوروز برنامه‌ریزی مناسبی برای برطرف کردن ما یحتاج  اساسی همشهریان عزیز را داشته باشند.

انتهای پیام/ داود زیبائی