در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در محرم وضعیت کرونایی بناب خطرناک تر خواهد شد
در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در محرم وضعیت کرونایی بناب خطرناک تر خواهد شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به افزایش بیماری کرونا در بناب گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در محرم شاهد فاز جدید از از وضعیت کرونایی در بناب خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جمع خیرین شهرستان بناب اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خیرین شهرستان بناب در کنار کادر درمان بوده و در حل بسیاری از مشکلات به ما یاری رسانده اند که جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: طی چند روز اخیر با مشکل کمبود برخی از تجهیزات مانند کولر مواجه بودیم که به همت خیرین توانستیم تعداد زیادی کولر تهیه و در نقاط مشخص شده استفاده کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه وارد پیک هفتم کرونا و افزایش شیوع این بیماری در سطح شهرستان بناب شده ایم، گفت: متاسفانه در حال حاضر در ششم مرداد ۱۲ نفر کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) و بستری هستند.

وی افزود: از تمامی عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی شهرستان بناب عاجزانه خواهش داریم در ایام عزاداری امام حسین (ع) حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ماسک استفاده کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تمامی خیرین و تمام کسانی که در کنار کادر درمان مانده اند، گفت: همان کسی که تنها خسته نباشید ساده می گوید از نظر ما خیر محسوب شده و کلام وی موجب قوت قلب ما و افزایش انگیزه برای خدمت به مردم می شود.

انتهای پیام/داود زیبائی