در طول مدت نمایندگی مجلس حتی یک نفر را برای استخدام در ادارات دولتی سفارش نکرده‌ام
در طول مدت نمایندگی مجلس حتی یک نفر را برای استخدام در ادارات دولتی سفارش نکرده‌ام
نماینده مردم بناب گفت: تاکنون در طول دورانی که نماینده مجلس بوده و مسئولیت داشته ام، حتی یک نفر را نیز برای بحث استخدام در ادارات و نهادهای دولتی شهر سفارش نکرده‌ام.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی در خصوص دلایل حواشی زیاد در دانشگاه بناب در بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، اظهار کرد: من بارها گفته‌ام که جذب نیرو در ادارات و سازمان‌های دولتی از جمله دانشگاه‌ها باید از طریق برگزاری آزمون انجام شود چرا که ورود هرگونه نیروی سفارشی مجموعه را دچار مشکل خواهد کرد.

وی افزود: نه‌ تنها دانشگاه‌ها بلکه تمامی ادارات دولتی در اثر جذب نیروهای سفارشی، به حیاط خلوت عده‌ای از شخصیت‌ها تبدیل می‌شوند.

باقری بنابی تاکید کرد: متأسفانه در دولت‌های گذشته حجم ورود نیروهای شرکتی بسیار افزایش یافته است و دانشگاه بناب نیز از این قضیه مستثنی نیست و در مقطعی از زمان افرادی بدون برگزاری آزمون و سایر ضوابط وارد مجموعه شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون در طول دورانی که نماینده مجلس بوده و مسئولیت داشته ام، حتی یک نفر را نیز برای بحث استخدام در ادارات و نهادهای دولتی شهر سفارش نکرده‌ام.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص دلایل حواشی زیاد در دانشگاه بناب در بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، اظهار کرد: من بارها گفته‌ام که جذب نیرو در ادارات و سازمان‌های دولتی از جمله دانشگاه‌ها باید از طریق برگزاری آزمون انجام شود چرا که ورود هرگونه نیروی سفارشی مجموعه را دچار مشکل خواهد کرد.