در مقابله با کرونا همه مسئول هستیم/ متاسفانه عده ای هنوز به کرونا اعتقاد ندارند!/ جلسات ستاد کرونا با شهرهای جنوب استان خواهیم داشت
در مقابله با کرونا همه مسئول هستیم/ متاسفانه عده ای هنوز به کرونا اعتقاد ندارند!/ جلسات ستاد کرونا با شهرهای جنوب استان خواهیم داشت
فرماندار بناب با تاکید بر اینکه همه مسئولان و مردم در مقابله با کرونا مسئول هستند، گفت: متاسفانه دستورالعمل های بهداشتی به خوبی اجرا نمی شود و عده ای همچنان در کمال ناباوری به کرونا اعتقاد ندارند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتح صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه برخی از مشکلات و کمبود ها خارج از حیطه و محدوده اختیارات مسئولان شهرستان بناب می باشد، گفت: به عنوان نماینده دولت در این شهرستان بارها کمبودها و مشکلات را به مقامات استانی و حتی کشوری ارجاع داده ایم که امیدواریم این عزیزان مشکلات را مد نظر قرار داده و برای رفع آن ها اقدامات جدی را انجام بدهند.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه برخی از مطالبات و پیگیری های مردم به حقوق و لازم الاجراو قابل پیگیری می باشند، گفت: طی چند روز اخیر تعداد زیادی از مردم از مشکلات آب و قطعی برق از ما گلایه مندی داشته و از ما درخواست پیگیری داشتند که به همت نماینده و سایر مسئولان با جدیت پیگیر این مشکلات هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در خصوص وضعیت کرونایی در شهرستان بناب گفت: متاسفانه شاهد هستیم که کرونا به بالاترین میزان خود در چند وقت اخیر رسیده است و تعداد زیادی بستری و فوتی در بناب و سایر نقاط کشور به ثبت رسیده آنچه حائز اهمیت می‌باشد این است که متاسفانه عده‌ای از مردم همچنان به این بیماری اعتقاد نداشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

فتحی با تاکید بر ضرورت تسریع در واکسیناسیونعمومی برای تمام اقشار جامعه گفت: حتی انجام واکسیناسیون هم نباید موجب شود تا ما در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان همه‌گیری بیماری غفلت کنیم.

فرماندار بناب در خصوص اجرای تعطیلی اصناف و همچنین رعایت دستورالعمل های ستاد کرونایی گفت: برخی از ما در خصوص برخی از تعطیلات و اجرای قوانین گلایه مندی می‌کنند اما آنچه پروضوح است این است که همه ما در مقابل دستورات ستاد ملی کرونا موظف بوده و طبق دستورالعمل های آنها اقدام می‌کنیم‌.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با بیماری کرونا یک وظیفه عمومی و نیازمند وحدت و یکپارچگی می‌باشد گفت: به مانند این است که در مقابله با این بیماری همه ما در درون یک کشتی قرار گرفته ایم و اگر هرکس وظیفه خود را به درستی انجام ندهد با مشکل مواجه می شویم.

مقام عالی دولت در بناب در خصوص اینکه اجرای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در نقاط مختلف منطقه با اشکال مختلف گفت: در آینده نزدیک جلساتی با مسئولان شهرهای هم جوار خواهیم داشت تا با وحدت و یکپارچگی بتوانیم دستورالعمل‌ها رادرست انجام داده تا حق کسی ضایع نشود.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه تمام های نهادهای دولتی و غیر دولتی با تمام امکانات می بایست در مقابل با افزایش شیوع بیماری کرونا و موج جدید آن که گفته می‌شود از آبان ماه آغاز می‌شود بسیج شوند گفت: هر کس در هر حیطه و سمتی می بایست حداکثر توان خود را به کار ببندد و و قطعاً کسی نمی‌تواند در مقابل با این بیماری بی تفاوت باشد و ما به عنوان خادمان مردم تا آخرین دقیقه در سمت کاری خود پای کار خواهیم ماند و از جان برای خدمت به مردم مایه خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ داود زیبائی