در کنار دهیاران به دنبال حل تمام مشکلات روستاها هستیم/ ضرورت بودن چند وزیر از شمالغرب کشور در دولت جدید
در کنار دهیاران به دنبال حل تمام مشکلات روستاها هستیم/ ضرورت بودن چند وزیر از شمالغرب کشور در دولت جدید
نماینده بناب با بیان اینکه برای حل مشکلات روستاها اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در ادامه نیز با کمک دهیاران به دنبال حل تمام مشکلات هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستایی شهرستان بناب گفت: در رابطه با بحث های موجود در سطح استان و شهرستان پیگیری های لازم انجام گرفته و تلاش های زیادی صورت می گیرد چرا که تمامی ادارات دست به دست هم داده اند تا مشکلات موجود در سطح ملی و شهرستانی را کم کنیم.

نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما در وضعیت فعلی با دو بحث (بحث ملی و بحث شهرستانی) رو به رو هستیم.

باقری بنابی افزود: مهمترین بحث در سطح ملی بحث جایگاه شمال غرب کشور در دولت سیزدهم است که متاسفانه در تمامی دولتهای قبلی این جایگاه کم رنگ بوده و ما به شدت پیگیر هستیم تا از شمال غرب کشور 3 یا 4 وزیر در دولت جدید داشته باشیم و در این زمینه فعالیتهای خود را شروع کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: مهمترین بحث در حوزه شهرستان، همانگونه که مسئولین محترم در جریان هستند و در یک سال اخیر به شدت پیگیر آن هستیم افزایش اعتبارات مربوط به حوزه آب است که مسدود مانده و جهاد کشاورزی نتوانسته هزینه اجرای آن را تامین کند. اما با گرفتن مجوز 3500 هکتار برای اجرای کانالهای 3 و 4 توسط جهاد کشاورزی، امکان بهره برداری و استفاده درست از منابع ابی را فراهم کرده ایم که خود موفقیت بزرگی است.

 

انتهای پیام/ فتحی