دشمنان با بهانه انتخابات ۸۸ سعی بر براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند/ ثبت ۹ دی به عنوان روز بصیرت و ناامیدی دشمنان در تاریخ انقلاب
دشمنان با بهانه انتخابات ۸۸ سعی بر براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند/ ثبت ۹ دی به عنوان روز بصیرت و ناامیدی دشمنان در تاریخ انقلاب
فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور در مراسم روز بصیرت در بناب گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات سعی بر براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی ایران همه چیز خود را مدیون خون شهدا است که در اوایل انقلاب بدون هیچگونه منت وچشم داشتی با ارزش ترین هستی خود یعنی جانشان را فدای مردم و انقلاب کردند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس در تک به تک روز ها و ماه ها جوانان و اقشار مختلف مردم با جان و دل در جبهه های جنگ حضور پیدا کردند و اجازه ندادند ذره ای از این خاک به دست دشمنان بیفتد که بارزترین نمونه آن میتوان به عملیات کربلای ۵ در ۱۹ دی ماه ۱۳۶۵ اشاره کرد که در آن عملیات همه گردان ها جان خود رابرای حفاظت از انقلاب و اسلام هدیه کردند.

فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور با اشاره به اهمیت و ارزش بالای روز ۹ دی ماه گفت: در روز ۹ دی ماه ۹۸ مردم با بصیرت و با روشنفکری خود متوجه نقشه شوم دشمنان شدن و اجازه ندادند بیگانگان در امورات این کشور دخالت کند.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ دشمنان به بهانه انتخابات اصل نظام و براندازی آن را در دستور کار خود قرار داده بودند و هنگامی که مردم متوجه این موضوع شدن با حضور پرشور خود در خیابان ها دشمنان را به طور کامل مایوس و ناامید کردند.

سردار بابازاده با تاکید بر این‌که حفاظت از انقلاب اسلامی همچنان می بایست با وحدت و همدلی انجام شود گفت: در هشت سال دفاع مقدس تمام کشورهای دنیا به عراق سلاح های مختلف دادند تا انقلاب اسلامی شکست بخورد اما به خواست ملت بزرگ ایران این اتفاق رخ نداد و قطعاً در ادامه با حمایت مردم از انقلاب اسلامی به اهداف خود خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم گفت: متاسفانه برخی از مشکلات با کم کاری برخی از مسئولان به وجود آمده است اما انتظار داریم مردم صبر خود را حفظ کرده و مسئولان نیز وظیفه اصلی خود برای حل مشکلات مردم را در اولویت اصلی زندگی خود قرار بدهند.

سردار جلیل بابازاده در پایان با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی تا ابد در ذهن مردم و مسئولان خواهد ماند گفت: دشمنان با هر ابزاری به خصوص طوفان مجازی خود دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را کم ارزش و خدشه‌دار می کنند اما مردم و مسئولان می‌بایست با افزایش سواد رسانه‌ای در مقابل فتنه های دشمنان هوشیار و با آنها مقابله کنند.

 

انتهای پیام / داود زیبائی