دشمنان به دنبال ایجاد حس بدبختی در جامعه ما هستند/ انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه هر فرد انقلابی است
دشمنان به دنبال ایجاد حس بدبختی در جامعه ما هستند/ انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه هر فرد انقلابی است
فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی ایران طی ۴۲ سال اخیر گفت: دشمنان در راستای تضعیف انقلاب اسلامی سعی دارند تا حس بدبختی را در سطح جامعه ما گسترش بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر با بیان اینکه طی ۴۲ سال اخیر دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب حاصل شده است، گفت: متاسفانه در این مدت زمان نتوانستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین و منعکس کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد حس بدبختی در جامعه ما به کار بسته اند، گفت: آنها از هر راه و روشی استفاده می‌کنند تا مردم را از انقلاب و جمهوری اسلامی ناامید کنند.

وی افزود: دشمنان برای رسیدن به این اهداف هزینه های بسیار زیادی را انجام داده تا بتوانند از طریق ناامید کردن مردم انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: متاسفانه گاها دیده می شود یک جوان ایرانی ندانسته و بدون اطلاعات کافی در فضای مجازی از رژیم پهلوی حمایت می کند و این نشان می دهد که ما در این حوزه کم کاری کرده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر گفت: در تمام حوزه‌ها علمی، اقتصادی سیاسی و به خصوص نظامی به دستاوردهای رسیدیم که می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که کشوری قدرتمند و مستقل در سطح جهان هستیم.

وی افزود: اگر امروز در حوزه های مختلف پیشرفت و اقتدار کافی را نداشتیم دشمنان به خصوص اسرائیل و سایر کشورهای غربی به این کشور حمله می‌کردند که چندین مرتبه رسماً ایران را تهدید کردند اما قدرت نظامی و اقتدار ایران دل دشمنان را مثل همیشه هراسان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه هر شخص آگاه و انقلابی است گفت: هرکس به اندازه اطلاعات و آگهی خود می بایست نسل های جوان را از دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی آگاه کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با اشاره به برگزاری ده ها برنامه فرهنگی، ورزشی و غیره در سطح شهرستان بناب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امیدواریم با کمک مردم و سایر مسئولان شهرستان مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر به بهترین شکل ممکن در سطح شهرستان بناب برگزار شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی