دشمنان به دنبال حذف تفکرات انقلابی و اسلامی مردم هستند
دشمنان به دنبال حذف تفکرات انقلابی و اسلامی مردم هستند
فرمانده سپاه بناب در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به اشخاص این کشور کاری ندارند بلکه به افکار و اندیشه های اسلامی و انقلابی آنان توجه می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یحیی حیدری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: اتفاقات 6 تا 11 تیر ماه سال 1360 نشان داد که دشمنان برای تضعیف کردن انقلاب اسلامی دست به هر کاری می زدند ترور چهره های برجسته و حتی شهید کردن مردم عادی بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر این که اصلی ترین ایدئولوژی ها در پیروزی انقلاب اسلامی را شهدایی مانند شهید بهشتی و سایر یاران امام ایفا کردند و گفت: به گفته امام خمینی (ره) شهید بهشتی خود یک ملت بود.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با اشخاص این کشور مشکل ندارند بلکه با تفکر انقلابی آنها مشکل داشته و با آنها سر جنگ داشتند تا نهایتاً افرادی مانند شهید بهشتی را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان انقالاب از ابتدای انقلاب تا به امروز به دنبال جو سازی و شایعه پراکنی برای ملت و انقلاب اسلامی ایران هستند و گفت: نهادهای به ظاهر حقوق بشر در سراسر جهان به دنبال حذف تفکر اسلامی هستند که قطعا این آرزوها را به گور خواهند برد.

انتهای پیام / رقیه فتحی