دشمنان به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ها و در راس آن بانوان هستند/ برخی برخلاف بانوان زمان رضا شاه به دنبال بی حجابی می روند/ حجاب تنها مختص بانوان نیست/ ضرورت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در موضوع عفاف و حجاب
دشمنان به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ها و در راس آن بانوان هستند/ برخی برخلاف بانوان زمان رضا شاه به دنبال بی حجابی می روند/ حجاب تنها مختص بانوان نیست/ ضرورت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در موضوع عفاف و حجاب
فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در موضوع عفاف و حجاب گفت: دشمنان امروز از طریق سست کردن بنیان اصلی خانواده ها قصد ضربه زدن به کشور ما را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در مراسم مدافعان حریم خانواده در جمع بانوان محجبه شهرستان بناب اظهار داشت: در چنین روزی بود که واقعه تاریخی کشتار مسجد گوهرشاد اتفاق افتاد و در آن زمان رضاخان پهلوی سعی بر پیاده سازی فرهنگ ضد ارزشی غربی را در ایران داشت و در همین راستا سعی کرد که فرهنگ کشف حجاب را در این کشور پیاده کند.

وی افزود: در همین راستا جمعیت بسیار زیادی از زنان محجبه و شیرزنان آن زمان در اعتراض به حکم کشف حجاب توسط شاه پهلوی آن را نپذیرفتند که باعث رخ داد واقعه تاریخی مسجد گوهرشاد شد که قطعا این روز به عنوان نگینی بر تقوا و حجاب در کشور ما محسوب خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب شخصیت و شان بانوان را در حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: هر گونه  نگاه تبلیغاتی و ابزاری و جنسی به زن از طرف جامعه اسلامی به شدت محکوم می باشد و در دین اسلام در باور خانواده های ما زن به عنوان محور اصلی خانواده محسوب می شود.

سرهنگ یحیی حیدری با اشاره به برخی از بی حجابی های اخیر در جامعه ما گفت: متاسفانه در زمانی که رضاشاه با تمام قدرت و ابزار به دنبال کشف حجاب بود شیر زنان در مقابل این حکم غیر اسلامی ایستادگی کردند اما متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی از بانوان برای کشف حجاب و دوری کردن از چادر و عفاف و حجاب اصرار کرده و در همین راستا میلیون ها تومان خرج می کنند.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فرهنگ برهنگی در جامعه ما یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف دشمنان محسوب می‌شود، گفت: آنها به دنبال ضربه وارد کردن به خانواده های ایرانی و اسلامی هستند و بهترین راه برای رسیدن به این اهداف شوم خود را ترویج بی حجابی در بین بانوان می دانند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه حجاب تنها منحصر به بانوان نمی باشد، گفت: متاسفانه گاهی دیده می‌شود که برخی از آقایان نیز در پوشش خود نکات اسلامی را رعایت نمی کنند و قطعاً آقایان نیز همانند بانوان می بایست حجاب خود را رعایت کنند تا شاهد جامعه‌ای سالم و پویا باشیم.

سرهنگ یحیی حیدری در پایان ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مقابل بی حجابی را خواستار شد و گفت: انتظار می رود بانوان شاغل در ادارات به عنوان الگو و نمونه با چادر و حجاب کامل در محل کار خود حاضر شده و در راستای ترویج امر به معروف در حفظ عفاف و حجاب پیشقدم باشند.

انتهای/ داود زیبائی