دشمنان مطمئن باشند 28 خرداد تمام ملت ایران پای صندوق های رای حاضر خواهند شد
دشمنان مطمئن باشند 28 خرداد تمام ملت ایران پای صندوق های رای حاضر خواهند شد
حجت الاسلام اصغری در نشست روشنگری در جمع صاحبان سرمایه و تولیدی شهرستان بناب گفت: مردم ایران با انتخاب فردی کارآمد و مسلط بر امور کشور در روز 28 خرداد حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام حاج آقا اصغری صبح امروز در نشست روشنگری در جمع صاحبان صنایع و تولیدی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه معیار سنجش موفقیت یک دولت به عملکرد آن قبل از تحویل گرفتن و بعد از تحویل قوه مجریه مشخص می شود گفت: همه دولت ها جهت پیشرفت کشور تلاش کرده اند اما می بایست میزان عملکرد آنها در حل مشکلات و پیشرفت آنها در آبادانی کشور در بازه زمانیس فعالیتهای آنها م.ورد سنجش قرار بگیرد.

این استاد دانشگاه و حوزه علمیبه انتخابی فردی کارآمد و مسلط بر امور کشور را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: اگر شخصی ناکارآمد و ضعیف سکان ریاست جمهوری را به عهده بگیرد و نتواند به نحو احسن کار خود را انجام ندهد در این صورت برخی از حکومت های دیکتاتوری جهان به مراتب بهتر از جمهوری اسلامی ایران بهتر و کارآمدتر خود را جلوه خواهند داد و این باعث ناامیدی مردم جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی خاطر نشان کرد: پس این وظیفه برای همه ما به عمل می آید که با دقت و شناخت کافی پای صندوق های رای حاضر شده و کسی را برای این سمت مهم انتخاب کنیم که توانایی لازم را داشته باشد و بتواند کشور را از این وضعیت خارج کند.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه دشمنان عدم مشارکت کافی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را آرزویی برای خود می دانند تصریح کرد: عدم مشارکت بالا باعث خواهد شد تا رئیس جمهور آینده قدرت و ابهت لازم در سطح بین الملل نداشته باشد.

ایشان با تاکید بر اینکه تمام واجدان شرایط 28 خرداد حماسه ای دیگر را در این کشور رقم خواهند زد بیان داشتند: دشمنان مطمئن باشند حتی کسانی که از انقلاب ناراضی هستند در این روز به تعصب خود پای صندوق های رای حاضر شده و سرنوشت کشورشان را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ رقیه فتحی