دشمن خواهان القای نارضایتی بین مردم است
دشمن خواهان القای نارضایتی بین مردم است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسللام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در محل تالار معلم آموزش و پرورش استان اظهار کرد: دشمنان شکست خورده از بصیرت ملت بزرگ در جشن ۲۲ بهمن درصدد هستند شعله خاموش اغتشاشات اخیر را روشن نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه‌ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می‌کنند.

وی ادامه داد: اتهام زنی بی‌مبنا به نظام در نقض حقوق زنان و دختران و تحریک فریب خوردگان برای اغتشاش با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس از دیگر توطئه‌های شوم استکبار است و می‌خواهند این تحریک تا چهارشنبه آخر سال ادامه دهند علیه نظامی که پیشتاز در احیای حقوق زنان و دختران بوده است.

امام جمعه تبریز گفت: هدف دشمن از غوغاسازی رسانه‌ای و همراهی عناصر مشکوک داخلی برای انتقام از دانش آموزان و خانواده‌های با بصیرت آنان است که عملکرد ملت آگاه، توطئه دشمن را ناکام گذاشت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: همه ما جان فدای مردم عزیز خصوصاً آینده سازان نظام اسلامی هستیم و برای رشد معنوی و مادی این نورچشمان عزیز از جان دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: خانواده‌ها نیز باید با درک عمیق از توطئه‌های دشمن و با شکیبایی و نجابت مثال زدنی دشمنان انقلاب را برای بار دیگر ناامید سازند.

آل هاشم در ادامه توصیه‌های خود به خانواده‌ها گفت: جوانان شما آینده ساز ایران اسلامی هستند که در همه عرصه‌ها برای کشور افتخار می‌آفرینند و در جواب این سخن که جوانان امروز دیگر جوانان دوران انقلابی و دفاع مقدس نیستند، گفت: از آن زمان تا کنون رویش‌های بسیاری داشتیم که مدافعین حرم‌، شرکت‌های دانش بنیان و.. نمونه‌هایی از این هستند.

وی همچنین مسئوللن را از برخورد سلیقه‌ای با جوانان برحذر داشت و بر تحمل سلایق آنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: نباید نیروی‌های جوان را به بهانه‌های واهی از دست بدهیم و از جرگه انقلاب و مسیر انقلابی جدا سازیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر