دشمن در تلاش است دانش آموزان و دانشجویان را از مسیر انقلاب منحرف سازد
دشمن در تلاش است دانش آموزان و دانشجویان را از مسیر انقلاب منحرف سازد
امام جمعه موقت بناب گفت: مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها دانش آموزان و دانشجویان را با مراکز علمی، فناوری و تکنولوژی آشنا سازند و آنها در جریان پیشرفت ها و دستاوردهای علمی کشور قرار دهند.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک بالستیک توسط دلاورمردان سپاه پاسداران اظهار داشت: این یکی از اساسی ترین اقداماتی است که برای تامین امنیت کشور و حفاظت از دستاوردهای نظام انجام شده و این آزمایش موشکی بدین جهت صورت گرفت که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خارجی این مرز و بوم اعلام کنند که هوس حمله نظامی به کشورمان را از فکرشان خارج کنند.

وی افزود: البته دشمنان اجمالا می دانند که گزینه نظامی علیه کشور ایران تمام منابع انرژی جهان را با خطر جدی مواجه خواهد ساخت و جهان از این بحران انرژی که فعلا در آن گرفتار است دیگر قدرت رهایی از این بحران را نخواهند یافت.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب با بیان اینکه پرتاب موشک ماهواره بر قائم توسط متخصصان و دانشمندان کشورمان ضرورت برخورداری ایران از این تکنولوژی را ثابت می کند، تصریح کرد: جنگ آینده، جنگ افکار و عقاید خواهد بود و ما باید برای برخورداری از یک رسانه فراگیر و گسترده، امپراطوری رسانه ای را از دست استکبار خارج و پیام انقلاب اسلامی را بدون تردید به گوش جهانیان برسانیم، و این امر نیاز به برخورداری از یک ماهواره ای است که نه تنها از سایر کشورها برای استفاده از ماهواره بی نیاز خواهیم شد بلکه پیام رسان هایی ایجاد خواهیم کرد که دیگر هیچ کشوری قدرت فیلتر یا بایکوت شبکه های ما را نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری گفت: در اتفاقات اخیر بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره ای با هزاران پیج جعلی با اسم های مستعار همزمان شایعات دروغ بر علیه جمهوری اسلامی پخش می کردند و طوری به مخاطبین القاء می کردند که جمهوری اسلامی ایران فرو پاشیده است، لذا جوانان و نوجوانان تحت تاثیر این پیام های جعلی و فریبنده قرار گرفته و به خیابان ها می آمدند، بطوری که در عرض ۴۰ روز ۳۸ هزار دروغ تولید و پخش شد.

امام جمعه موقت بناب تولید محتوا را از مهمترین ضروریات کشور عنوان کرد و گفت: ماهواره و فضای مجازی بدون تولید محتوا بدرد نمی خورد، لذا حوزه های علمیه، دانشگاه ها و هنرمندان متعصب در بحث تولید محتوا قدم های موثر بردارند.

استاد حوزه علمیه بناب خطاب به مسئولین آموزش و پرورش و دانشگاه ها خاطرنشان کرد: مراقب باشید که دشمن در تلاش است دانش آموزان و دانشجویان را از مسیر انقلاب منحرف سازد، لذا با برگزاری اردوهای علمی از مراکز علمی، فناوری و تکنولوژی این قشر جوان را با پیشرفت ها و دستاوردهای علمی کشور آشنا و آگاه سازید.

وی با ابراز تاسف شدید از اتفاقات صورت گرفته در برخی از دانشگاه ها در کشور خاطرنشان کرد: کلمه استاد و دانشجو مقدس هستند، لکن اتفاقاتی که در روزهای اخیر در برخی دانشگاه ها روی داد ببشتر شبیه به لات خانه و چاله میدان بود؛ که خوشبختانه در شهرستان بناب این اتفاق رخ نداد و اگر هم قرار بود اتفاق بیفتد با مدیریت مسئولین دانشگاه ها و مسئولین شهرستان اجازه اتفاق داده نشد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اذعان بر اینکه تمام پیشرفت ها در کشور را مدیون دانشگاه ها و نیروهای متخصص دانشجویی هستیم، تاکید کرد: دشمنان نظام سعی دارند فضای علمی و پژوهشی دانشگاه ها را به مرکز شهوت رانی، اعتراض و جنبش های کور تبدیل کنند، لذا دانشگاهیان عزیز مراقب باشند در دام دشمن گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت بناب از حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه ها تقدیر و تشکر کرد و افزود: ایشان با وقار و متانت به دانشجویان پاسخ می دهد و آگاهی بخشی و جهاد تبیین را که در درجه اول اهمیت قرار دارد، جامه عمل می پوشانند.

انتهای پیام/