دفاع مقدس  به ایران هویت و اقتدار جهانی داد/ فرهنگ ایثار و شهادت می بایست به نوجوانان و جوانان انتقال یابد
دفاع مقدس  به ایران هویت و اقتدار جهانی داد/ فرهنگ ایثار و شهادت می بایست به نوجوانان و جوانان انتقال یابد
فرمانده سپاه ناحیه بناب دفاه مقدس را موجب اقتدار و هویت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جهانیان امروز ایران را از دریچه هشت سال دفاع مقدس مشاهئه می کنند و به این کشور احترام می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در جلسه هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به اینکه جهانیان قبل از ۸ سال جنگ تحمیلی این کشور را کوچک شمرده و آن را تحقیر می کردند، اظهار داشت: به برکت هشت سال دفاع مقدس امروز تمام مردم دنیا به این کشور احترام می گذارد و دشمنان جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را موجب اقتدار و هویتی کشور در سطح دنیا عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۳۰ هزار جوان خون خود را به این انقلاب هدیه دادند تا ما امروز با استقلال و اقتدار کامل در جهان عرض اندام کنیم.

سرهنگ عمران دوستی با بیان اینکه  جنگ تحمیلی طولانی ترین جنگ نظامی در تاریخ بشریت بود، اظهار داشت: این جنگ تحمیلی در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و دشمنان سعی داشتند از همان فرصت برای ضربه به این انقلاب استفاده کنند که به خواست خدا آرزوی خود را به گور بردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب انتقال فرهنگ ایثار و شهدا به نسل های جدید انقلاب را مهم عنوان کرد و گفت: شهداء، جانبازان تمام وجود و زندگی خود را برای حفظ این کشور گذاشتند و ما نیز می بایست راه آنها را ادامه بدهیم تا دشمنان جرات تجاوز به این کشور را نداشته باشند.

سرهنگ دوستی در پایان با اشاره به برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان بناب گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های قبل جشن خواهیم گرفت اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسمات محدودتر و البته تا پایان سال ادامه خواهد داشت و انتظار داریم تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی از پتانسیل های خود در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسمات استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی