دولت و مجلس توجه ویژه ای برای حل مشکلات معیشتی معلمان دارند
دولت و مجلس توجه ویژه ای برای حل مشکلات معیشتی معلمان دارند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حل مشکلات معلمان گفت: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر توجه ویژه ای برای حل مشکلات این قشر از جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی صبح امروز در مراسم زنگ سپاس معلم در جمعی از معلمان و مسئولان شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم اظهار داشت: معلمان از مهم‌ترین اقشار جامعه محسوب می شوند و دولت و مجلس می بایست برای حل مشکلات معیشتی این قشر همت کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حل مشکلات معلمان گفت: قطعا اگر دولت و مجلس برای حل مشکلات معلمین اقدام کنند سایر مشکلات جامعه از جمله بیکاری و سایر معضلات اجتماعی کم شده و در آینده ای نه چندان دور از بین میروند.

باقری بنابی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر دولت به رتبه بندی معلمان بیان کرد: خوشبختانه تا الان حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد از کار رتبه بندی معلمان انجام شده و امیدواریم با همت دولت موضوع رتبه بندی معلمان هر چه زودتر به اتمام رسیده و ختم به خیر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان بناب گفت: از مهمترین اولویت های کاری بنده در حوزه انتخاباتی، توجه به حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش است؛ چراکه به اعتقاد بنده با توجه بیشتر به این حوزه میتوان سایر حوزه های اجتماعی و فرهنگی را کنترل کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی معلمان کشور به خصوص فعالان این حوزه در شهرستان گفت: امیدواریم در سال جاری ۷۵ پروژه آموزشی در شهرستان بناب به اتمام رسیده و وارد چرخه آموزش و پرورش بناب شوند.

  • نویسنده : داود زیبائی