دو شاخصه صنعتی و مواصلاتی بودن بناب علت افزایش مسئولیت درمانگاه بناب
دو شاخصه صنعتی و مواصلاتی بودن بناب علت افزایش مسئولیت درمانگاه بناب
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دو شاخصه صنعتی و مواصلاتی بودن بناب علت افزایش مسئولیت درمانگاه بناب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مهدی عیسی زاده صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب اظهار داشت: شهر بناب از نظر جغرافیایی در مرکز جاده های مواصلاتی سایر شهرها و شهرستان ها قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مواصلاتی بودن جاده های بناب که شاخصه اول آن است، سبب گذر اجباری مسافران از این شهر می شود و هر اتفاقی برای هر شخصی در مسیرهای این شهر بیفتد، بیمارستان های بناب و کادر درمان آن پذیرای آسیب دیدگان هستند و این مسئولیت تامین اجتماعی بناب را دوچندان می کند.

وی صنعتی بودن شهرستان بناب به دلیل وجود کارخانجات و نیروگاه های آن را شاخصه دوم بناب دانست و افزود: به دلیل  صنعتی بودن این شهرستان اقشار کارگر در شهر بناب متمرکز شده اند که هم بر جمعیت این شهر و هم بر افزایش مسئولیت کادر درمانگاه بیمه تامین اجتماعی تاثیر می گذارد.

وی در پایان با بیان اینکه خواسته های به حق مردم از زبان نماینده این شهرستان همیشه در مجلس بیان شده است، گفت: سعی می‌شود نیازهای درمان پیش بینی نشده در این شهرستان به نحو احسنت در آینده نزدیک تامین شود.

  • نویسنده : ندا خانی