دیدار اعضای شورای تامین بناب با هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان+ تصاویر
دیدار اعضای شورای تامین بناب با هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان+ تصاویر
صبح همزمان با یک تیرماه روز ملی اصناف جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان بناب با هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان بناب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابائی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف گفت: انصافاً اصناف و کسبه شهرستان بناب در ایام سخت به خصوص روزهای حساس کرونایی خوش درخشیدند و کمک کردن که بتوانیم بازار را به خوبی اداره کنیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با اشاره به برخی از تغییرات در روسای اتحادیه های شهرستان بناب گفت: در روزهای اخیر روسای اتحادیه مکانیکی، قنادان و کباب پزان شهرستان بناب تغییر یافتند که برای روسای جدید آرزوی موفقیت داریم.

 وی افزود: انتظار داریم تمامی روسای اتحادیه های شهرستان بناب با اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و همچنین اتاق اصناف همکاری نزدیک و صمیمانه داشته باشند تا بتوانیم کارها را بهتر از گذشته پیش ببریم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بناب گفت: با توجه به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انتظار می‌رود اتاق اصناف شهرستان بناب در نظارت و بازرسی های خود نهایت تلاش و همکاری را داشته باشد.

در ادامه این مراسم محمد صادق بوغداچی رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از توجه مسئولان شهرستان بناب به مشکلات اصناف و کسبه گفت: یکی از مشکلات فعلی اصناف و کسبه شهرستان بناب بحث مالیات می باشدچراکه طی ماه های اخیر شاهد رشد عجیب مالیات هستیم.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان شهرستان بناب حتما پیگیر این مقدار افزایش مالیات باشند چرا که بعضی از اصناف و کسب شهرستان بناب توان پرداخت این مقدار مالیات را ندارند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی