دیدار سرپرست دانشگاه با فرمانده سپاه ناحیه بناب
دیدار سرپرست دانشگاه با فرمانده سپاه ناحیه بناب
سرپرست دانشگاه با فرمانده سپاه ناحیه بناب اولین دیدار سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه با فرمانده سپاه ناحیه بناب دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب؛ سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه بناب به رسم احترام و همفکری با حضور در دفتر فرمانده سپاه ناحیه بناب با سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب، دیدار و گفتگو کردند.

دکتر مجتبی عباسیان سرپرست دانشگاه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدا افزود: یاد و خاطره شهیدانی که با اخلاص برای پیشرفت کشور تلاش کرده اند را همیشه باید گرامی داریم.

وی با تمجید از عملکرد سپاه در طول حیات ۴۳ ساله انقلاب اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت در کشور و خدمت‌رسانی به مردم در همه عرصه‌ها همیشه حضور فعال دارند.

وی به فعالیت های دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که ایشان فرموده اند (دانشگاه ملت را می تواند بسازد و دانشگاه باید محل علم آموزی باشد) از اهتمام ویژه دانشگاه به فعالیت های فرهنگی و بسیج خبر داد.

عباسیان گفت: خانواده بزرگ دانشگاه بناب به عنوان یک مجموعه انقلابی، خود را عضوی از بسیج و سپاه می داند و همواره تلاش می کند تا در تحقق آرمان‌های راه شهدا و بسیج نقش سازنده و تاثیرگذار داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این دیدار از تلاش های مجموعه دانشگاه بناب تشکر کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که تمام اقتدار خود را از اقشار مختلف بسیجی ها می‌داند که برآمده از همین مردم هستند.

حیدری گفت: امیدوارم دانشگاه بناب با الگو و سرلوحه قرار دادن یاد و نام شهدا در زندگی جوانان دانشجو، برای جهاد تبیین و همچنین عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تلاش های بیشتر و بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/داودزیبائی