دیدار مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با امام جمعه شهرستان پارس آباد
دیدار مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با امام جمعه شهرستان پارس آباد
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه با حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با ارائه گزارش و روند فعالیت های شرکت های تابعه گروه صنعتی اظهار داشت: کارخانجات اطهر ازهمان ابتدا با رویکرد تبدیل شدن به تولید کننده برتر و تخصصی در کشور با استقبال مصرف کنندگان روبرو شد .
جواد فشنگچی با اشاره به جلب رضایت مشتریان در کارخانجات گروه صنعتی افزود: با ایجاد و بهره گیری از بخش تحقیق و توسعه ( R&D ) و بخش ویژه کنترل کیفی و آزمایشگاه توانستیم محصول نهایی با کیفیت و ثابت تحویل دهیم .
مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در ادامه افزود: ذخیره سازی و ایجاد سیلو بصورت مجزا در کارخانجات آرد و دانه محصول نهایی خود را به دور از نوسانات کیفی و فصلی، تولید و با کیفیت ثابت به مشتریان تحویل دهد .
حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی ضمن ابزار خوشحالی از گسترش فعالیت گروه صنعتی اطهر در این شهرستان گفت: خودکفایی غذایی و اقتصادی در کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های بخش خصوصی می باشد.
امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به وسعت اقتصادی و سرمایه گذاری در این شهرستان افزود: این شهرستان با داشتن مجتمع‌های دامپروری، صنایع تبدیلی و هزاران هکتار زمین زراعی و باغی، نگین استان بوده و توانایی ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان بیش از پیش وجود دارد .
باقری بنابی تصریح کرد : هر کس برای معاش عائله خود و دیگران تلاش کند و روزی حلال کسب کند در حقیقت جهاد کرده است.
در آخر این دیدار جواد فشنگچی با ارائه پیشنهادات برای بهبود وضعیت صنعت خوراک و دام طیور این شهرستان خواستار مساعدت و همیاری امام جمعه شهرستان پارس آباد در این باره شد.