دیدار مدیر و پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان با امام جمعه بناب+تصاویر/امام جمعه بناب برخورد با دلالان زمین خوار منابع طبیعی
دیدار مدیر و پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان با امام جمعه بناب+تصاویر/امام جمعه بناب برخورد با دلالان زمین خوار منابع طبیعی
صبح امروز همزمان با هفته منابع طبیعی مدیریت و پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان بناب جهت دیدار و تشریح عملکرد سالانه خود با شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شیخ مصطفی باقری بنابی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی گفت: از مدیریت و پرسنل این اداره بابت تلاش های شبانه روزی در راستای منابع طبیعی در شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه در برخورد با زمین خواران منابع طبیعی باید نهایت دقت انجام شود، گفت: موضوع این است که عده‌ای جهت دلالی و خرید و فروش اراضی منابع طبیعی اقدام می‌کنند که ما نیز تاکید می‌کنیم با این افراد طبق قانون برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: اما عده‌ای در برخی از مناطق جهت توسعه و کشت انواع محصولات کشاورزی و درخت  در اراضی ملی  اقدام می کنند که با نظر اداره منابع طبیعی می تواند در راستای بهبود وضعیت اراضی ملی مثمر ثمر باشد.

در اداه این دیدار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بناب ضمن تشریح عملکرد یکساله این نهاد خدمات رسان گفت: در یک سال گذشته برای ۴۸ هزار هکتار از اراضی ملی بناب سند گذاری انجام شده است

وی افزود: اداره منابع طبیعی در راستای مبارزه با گرد و غبار و همچنین بیابان‌زدایی ۷۵ هکتار از اراضی ملی که در نقاط مشخص شده و پرگرد و خاک قرار داشتند را نهال کاری کرده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بناب در پایان با تأکید بر اینکه پرسنل این نهاد به صورت شبانه روزی با هدف حفاظت از اراضی ملی تلاش می کنند، گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده تمامی اراضی ملی شهرستان بناب سند گذاری شوند تا مشکل تداخل اراضی ملی با سایر اراضی شخصی وجود نداشته باشد.

 

لازم به ذکر است در پایان این گزارش تاکید کنیم که اداره منابع طبیعی شهرستان بناب طی سالیان اخیر با هدف جلوگیری از دعاوی تداخلات اراضی اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های مختلف انجام داده است و خوشبختانه شاهد هستیم بخش های بسیار زیادی از اراضی ملی که به دلیل خشک شدن دریاچه ارومیه به بیابان و محل ایجاد گرد و خاک تبدیل شده بودند نهالکاری شوند .

 همچنین بخش اعظمی از اراضی شهرستان بناب که به صورت دفترچه ای بودند سند گذاری شده اند و در کل می توانیم اعلام کنیم که منابع طبیعی شهرستان بناب که سالیان اخیر اقدامات بسیار خوب و گسترده ای را در حوزه کاری خود انجام داده است که جا دارد از تمامی زحمات پرسنل و مدیریت این نهاد خدمات تقدیر و تشکر کنیم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام:داود زیبایی