دیدار نماینده بناب با اعضای شورای روستاهای شهرستان بناب+ تصاویر/ باقری بنابی: تمام راه های روستایی شهرستان آسفالت ریزی خواهند شد/ حل مشکل آب شرب روستاها نیازمند وحدت همگانی
دیدار نماینده بناب با اعضای شورای روستاهای شهرستان بناب+ تصاویر/ باقری بنابی: تمام راه های روستایی شهرستان آسفالت ریزی خواهند شد/ حل مشکل آب شرب روستاها نیازمند وحدت همگانی
نماینده مردم بناب عصر امروز با تمامی اعضای شوراهای روستاهای شهرستان بناب دیدار و خصوص مسائل مختلف گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی در این دیدار ضمن عرض تبریک به اعضای شوراهای روستاهای شهرستان بناب که اخیر موفق به حضور در شوراها شده اند، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در کنار شوراهای روستایی به مشکلات روستاها رسیدگی بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی مشورت با نخبگان و ریش سفیدان روستاها را مهم عنوان کرد و گفت: شوراها در روستاهای شهرستان بناب می بایست از ظرفیت نخبگان و تجارب ریش سفیدان روستاها استفاده کنند.

وی افزود: انتظار داریم شوراها تلاش کنند تا اختلافات خانوادگی در روستاها به طور کامل حل شوند والا همین موضوع باعث می شود روستا در تمام زمینه ها رشد نکند.

باقری بنایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات خانوادگی در برخی روستاهای شهرستان با مشکلاتی مواجه هستیم و نمی توانیم طرح ها و پروژه ها را پیش ببریم.

نماینده مردم بناب با تاکید بر اینکه تمام راههای روستایی شهرستان بناب آسفالت ریزی خواهند شد، گفت: خوشبخاتنه با پیگیری های انجام شده توانستیم اعتبارات خوبی برای روستاها جذب کنیم و قطعا تمام راهای روستایی شهرستان مجدد روکش آسفالت خواهند شد.

باقری بنابی در خصوص مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان بناب گفت: واقیعت این است در مصرف بهینه آب مشکل داریم و بیش از 50 درصد سهمیه آب بناب هدر می رود و این به ضرر همه ما است.

وی تصریح کرد: شوراها باید کمک کنند فرهنگ مصرف درست آب بیشتر شود و ما نیز قطعا پیگیر افزایش حق آبه شهرستان بناب هستیم و تا به حال اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

نماینده مردم بناب در پایان استفاده از ظرفیت خیرین در کمک به توسعه و آبادانی روستاها را مهم عنوان کرد و گفت: شوراها و دهیاران می بایست از این ظرفیت استفاده کنند و تمام درآمد را برای حل مشکلات روستا خرج کنند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی