دیدار و گفتگوی رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو بناب با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان
دیدار و گفتگوی رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو بناب با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان
صبح امروز رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو بناب با هدف بررسی احداث پروژه دی کلینیک سپید بناب و رفع موانع با دکتر رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در ابتدای این دیدار رئیس هیئت‌ امنای سینا پرتو بناب ضمن تشریح روند تکمیل پروژه دی کلینیک سپید بناب( مرکز جراحی های محدود) اظهار داشت: طی سالیان اخیر کمبود چنین مرکز پیشرفته درمانی و مجهز برای شهرستان بناب احساس می شد که تصمیم گرفتیم در راستای خدمت رسانی به مردم شریف بناب، پروژه احداث دی کلینیک سپید را شروع کنیم.

ابوالحسن عونی  با بیان اینکه دی کلینیک سپید بناب در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع شامل ۷ طبقه احداث خواهد شد، گفت: در این مرکز فوق مجهز تمامی خدمات درمانی و پزشکی بخصوص عمل های جراحی محدود در فضای بسیار مناسب با دستگاه‌ها و امکانات روز جهان انجام خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر مردم شریف شهرستان بناب برای انجام برخی عمل های کوچک مجبورند به شهرهای همجوار و حتی استان های دیگر مراجعه کنند که طبیعتا هزینه درمانی آنها در همین راستا چندین برابر خواهد شد و قطعاً دی کلینیک سپید بناب تمام نیازهای درمانی شهرستان را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

عونی در پایان گفت: از مسئولان شهرستان به خصوص شبکه بهداشت و درمان بناب به عنوان متولی امر انتظار داریم در راستای تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر  دی کلینیک فوق پیشرفته  سپید بناب همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

در ادامه این دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت مدیره سینا پرتو بناب بابت اجرایی کردن احداث دی کلینیک سپید گفت: به وضوح قابل درک است که مدیران این پروژه در راستای خدمت رسانی به مردم شریف بناب و بدون هیچ گونه چشم داشتی به سودآوری در حال احداث این مرکز درمانی فوق پیشرفته هستند.

دکتر وحید رضایی با تاکید بر اینکه ساکنین جنوب استان آذربایجان شرقی از نظر درمانی به شهرستان بناب دیدگاه بسیار مثبتی دارند، گفت: در همین راستا می بایست مراکز درمانی مجهز و مدرنی در این شهرستان احداث شود که با تجهیزات به روز و پیشرفته خود بتوانند میزبان خوبی برای مراجعه کنندگان سراسر استان باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه با تمام پتانسیل و امکانات موجود در راستای احداث و بهره‌برداری دی کلینیک سپید همکاری خواهیم داشت گفت: امیدواریم مدیران این دی‌کلینیک از پزشکان متخصص و بومی شهرستان استفاده کنند که قطعا موجب پیشرفت حوزه درمانی شهرستان بناب خواهد شد.

وحید رضایی در پایان با تاکید بر اینکه احداث دی کلینیک سپید بناب برای شهرستان بناب نیازی ضروری و مهم می باشد اظهار داشت: این حق طبیعی  مردم بناب است که صاحب چنین مرکز درمانی و فوق پیشرفته ای باشند تا بتوانند تمام کارهای درمانی در شهر خودشان انجام بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی