دیدار و گفتگوی نایب‌رئیس کارخانجات خوراک دام و طیور استان با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
دیدار و گفتگوی نایب‌رئیس کارخانجات خوراک دام و طیور استان با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
نایب‌رئیس کارخانجات خوراک دام و طیور استان با هدف تشریح مشکلات و مطالبات صنعت خوراک دام و طیور استان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، خلیل فشنگچی با هدف پیگیری مشکلات حوزه خوراک دام و طیور استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص مسائل مختلف این حوزه با ایشان گفت و گو کرد.

نایب‌رئیس کارخانجات خوراک دام و طیور استان آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد حوزه خوراک دام و طیور استان با تاکید بر این‌که آذربایجان شرقی دارای پتانسیل بسیار مناسب در حوزه خوراک دام و طیور در سطح کشور است، اظهار داشت: در این حوزه برخی از مشکلات و کاستی هایی وجود دارد که انتظار داریم با کمک مسئولان استان بتوانیم ضمن رفع موانع تولید در این حوزه زمینه را برای رشد و ارتقای هرچه بیشتر صنعت خوراک دام و طیور استان بر داریم.

خلیل فشنگچی ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان به مشکلات صنعتگران گفت: در چنین اوضاع سخت اقتصادی تمامی صنعتگران به خصوص حوزه خوراک دام و طیور با فداکاری و از خودگذشتگی چرخه صنعت را می چرخانند که این کار به نوبه خود بسیار با ارزش می باشد.

رئیس کارخانه جات خوراک دام و طیور آذر دانه بناب در پایان توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به رفع مشکلات و موانع تولید در حوزه خوراک دام و طیور خواستار شد و گفت: توجه بیشتر به این صنعت می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان بیشتری را فراهم کند .

 

انتهای پیام/ ز