دیدار و گفتگو کارگروه تعاون و اشتغال شهرستان بناب با حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در شورای اسلامی+ تصاویر
دیدار و گفتگو کارگروه تعاون و اشتغال شهرستان بناب با حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در شورای اسلامی+ تصاویر
کارگروه تعاون و توسعه اشتغال شهرستان بناب با هدف بررسی و تشریح عملکرد خود در سفر دو روزه به استان کرمان با نماینده مردم بناب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب کارگروه تعاون و اشتغال شهرستان بناب پس از سفر دو روزه به استان کرمان با هدف بررسی و تعامل با شرکت تعاونی های روستایی این استان پس از این سفر در دیداری صمیمانه نتایج عملکرد این کارگروه سفر به این استان تشریح کردند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در این دیدار تعامل همکاری و نظم را لازمه توسعه و پیشرفت تعاونیهای شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: استان کرمان شاید در برخی موارد امکاناتی به مراتب کمتر از ما داشته باشند اما آنها با مشارکت همدلی و نظم توانسته‌اند تعاونی‌های خود را توسعه و جزو استان‌های برتر کشور شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب نیز در این دیدار به جنبه های مثبت  بودن این سفر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سفر تمامی زمینه ها را بررسی و تعداد بازدید های خود از تعاونی های این استان راههای توسعه تعاونی های بناب را بررسی و امیدواریم بتوانیم آنها را عملیاتی کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان توسعه و گستردگی تمامی تعاونی های شهرستان بناب را خواستار شد و گفت: از مدیران توسعه تعاون روستایی شهرستان انتظار داریم تعاونی های مورد نیاز را بررسی و راه اندازی و همچنین تعاونی های موجود را تقویت کنند که قطعاً فعال بودن تعاونی هم می‌تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را کاهش دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان تاکید بر اینکه مشورت تعامل با سایر استان‌ها می‌تواند موثر باشد گفت: همانطور که دیروز دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس تعاون روستای ایران گفت‌وگو کردیم مقرر شد کارشناسان و معاونین اداره طی دو هفته آینده به بناب سفر کرده و در نشست با کارگروه اشتغال شهرستان بناب زمینه ها توسعه ی تعاونی ها بنابر آن را بررسی کنند.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ داود زیبایی