دیدار پایوران سپاه ناحیه بناب با آیت الله شیخ مجید باقری بنابی
دیدار پایوران سپاه ناحیه بناب با آیت الله شیخ مجید باقری بنابی
به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی، فرمانده سپاه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب و تعدادی از پایوران این ناحیه با استاد اخلاق آیت الله شیخ مجید باقری بنابی دیدار کرده و پای موعظه های این استاد نشستند.

به گزارش صدای بناب ، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بسیج و سپاه در همه عرصه ها به خصوص در جنگ علیه ویروس کرونا، گفت: سخن گهربار حضرت امام خمینی (ره) روز به روز بر همگان آشکار می شود که حقاً گفت اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی با اشاره به پایان یافتن ماه مهمانی خدا و پاکی بندگان از گناهان، گفت: رمضان ماه پربرکتی است و فرصتی بود که بندگان با اتصال به پروردگار خود از گناهان پاک شدند، خوشا به حال آنان که در این ماهی که شیاطین در بند بودند، توانستند با خدای خود خلوت کنند.

گفتنی است، حجت الاسلام طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب نیز به مناسبت هفته معلم از زحمات و مجاهدت های آیت الله باقری بنابی به عنوان معلم اخلاق قدردانی کرد و سلام حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همیشه پیروز عاشورا، را به این استاد منتقل نمود.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ داود زیبائی