دیدار رئیس دادگستری به همراه دادستان و جمعی از قضات شهرستان با امام جمعه بناب+ تصاویر/ رئیس دادگستری بناب: علت بیشتر مشکلات قضایی شهروندان ناآگاهی از قوانین است
دیدار رئیس دادگستری به همراه دادستان و جمعی از قضات شهرستان با امام جمعه بناب+ تصاویر/ رئیس دادگستری بناب: علت بیشتر مشکلات قضایی شهروندان ناآگاهی از قوانین است
همزمان با هفته قوه قضاییه رئیس دادگستری بناب به همراه دادستان، کارکنان و قضات دادگستری شهرستان با امام جمعه بناب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رسول بکتاش در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای پرونده های قضایی در دادگستری شهرستان بناب فشار زیادی بر روی قضات و کارکنان این مجموعه وجود دارد.

وی افزود: برخی از عوامل به خصوص مشکلات اقتصادی، تورم، اختلافات خانوادگی، مسائل مربوط به تجارت و اسناد باعث افزایش تعداد پرونده های قضایی در شهرستان بناب شده است و قطعا با توجه به زمان بر بودن پرونده ها کار قضات و پرسنل دادگستری بسیار سخت می باشد.

رئیس دادگستری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین اولویت کاری پرسنل و کارکنان دادگستری بناب است، گفت: درب اتاق تمامی کارکنان و قضات بر روی شهروندان بنابی و سایر مردم باز می باشد تا بتوانیم بیش از هر زمانی به مردم خدمت رسانی کنیم.

رسول بکتاش آگاهی بیشتر شهروندان از مسائل قانونی به خصوص در حوزه اسناد، وصیت نامه و سایر موارد را ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه انباشته شدن پرونده ها در دادگستری بناب به دلیل آگاهی کم مردم از قوانین است و این امر موجب  افزایش تعداد پرونده های قضائی شده است.

وی افزود: از امام جمعه محترم شهرستان بناب خواهشمندیم که به نهادهای مربوطه و همچنین شهروندان عزیز بناب گوشزد کنند که مسائل مربوط به قوانین قضایی را بیش از هر زمانی مد نظر قرار داده و به نکات مربوطه توجه بیشتری داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد بروز مشکلات قضائی برای آنان نباشیم.

رئیس دادگستری شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی قضات، پرسنل و سایر عوامل زحمتکش دادگستری شهرستان بناب گفت: هفته قوه قضائی را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم به واسطه این مجموعه پرتلاش و با انگیزه اجازه ندهیم امورات قضائی مردم را معطل کند.

 

گزارش تصویری؛

 

 انتهای پیام / داود زیبائی