راه اندازی سامانه جامع مشاغل ایران حرفه/ این سامانه در راستای حل مشکلات اشتغال و تبادل تجربیات طرحی شده است/ از مسولان شهرستان انتظار حمایت همه جانبه را داریم
راه اندازی سامانه جامع مشاغل ایران حرفه/ این سامانه در راستای حل مشکلات اشتغال و تبادل تجربیات طرحی شده است/ از مسولان شهرستان انتظار حمایت همه جانبه را داریم
مدیر عامل شرکت هادی گستر بناب(آذر ایده) از راه اندازی سامانه جامع ایران حرفه در راستای حل مشکلات اشتغال شهرستان بناب و کشور خبر داد.

هادی ولیزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار صدای بناب، از راه اندازی سامانه ای کارآمد و مفید برای صاحبان مشاغل آزاد خبر داد و گفت: صاحبان مشاغل آزاد منبعد می توانند از طریق این سامانه کارهای و دستاوردهای خو را بهتر به مردم معرفی کنند.

مدیر عامل شرکت هادی گستر بناب(آذر ایده) با تاکید بر اینکه این سامانه برای کارفرمایان و افراد جویای کار (کارجویان) بسیار مفید و ضروری است، گفت: افراد جویای کار می توانند ثبت آگهی های مشاغل، کارجویان و کارفرمایان را در این سامانه ثبت کرده و به خواسته مورد نظر خود راحت تر برسند.

وی تصریح کرد: کارفرمایان و موسسات کاریابی که به دنبال نیروی متخصص و با مهارت برای حوزه خود هستند می توانند به راحتی در این سامانه جامع  افراد مورد نظر خود را پیدا کنند.

ولیزاده با تاکید براینکه راه انداری این سامانه جامع جهت حل مشکلات اشتغال شهرستان انجام شده است، گفت: یکی از مهم ترین چشم اندازهای این سامانه در اختیار قرار دادن تجربیات مشاغل مختلف به افراد تازه کار و یا جویای کار است تا این افراد مجبور نباشند بدون تجربه و یا به عبارتی کاملا خام  حرفه ای را آغاز کنند که در زمان کوتاه با مشکلات مواجه و یا ورشکست شوند.

وی افزود: در این سامانه ما تجربیات افراد موفق در مشاغل مختلف را جمع آوری و در اختیار جویندگان کار و یا مشاغل آزاد قرار می دهیم و آن ها قطعا با این اطلاعات می توانند در حوزه کاری خود موفق تر و پخته تر ظاهر شوند.

مدیر عامل شرکت هادی گستر بناب(آذر ایده) در پایان حمایت مسئولان شهرستان بناب از این سامانه جامع را خواستار شد و گفت: این سامانه با سختی و مشقت فراوان طی 2 سال تلاش شبانه روزی برای پیشرفت و حل مشکلات و ساماندهی اشتغال جوانان شهرستان و کل کشور  راه اندازی شده است و اننتظار داریم مسئولان بخصوص در شهرستان بناب در کنار ما باشند و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی از این ایده عالی حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی