راه اندازی پلیس فتا در بناب / سرهنگ رضا خدائی رئیس پلیس فتای بناب منصوب شد
راه اندازی پلیس فتا در بناب / سرهنگ رضا خدائی رئیس پلیس فتای بناب منصوب شد
صبح امروز با حضور رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی مرکز پلیس فتای شهرستان بناب به ریاست سرهنگ دوم رضا خدایی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز با حضور سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی فرماندار بناب و سایر مسئولین شهرستان مرکز پلیس فتای بناب رسماً راه اندازی شد.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مردم  بناب بابت راه اندازی پلیس فتا در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به جمعیت و اهمیت بسیار بالای شهرستان بناب در حوزه‌های مختلف راه اندازی پلیس فتا از واجبات بود.

سرهنگ محسن محمودی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم فضای مجازی در زندگی مردم گفت: واقعیت امروز این است که فضای مجازی به فضای واقعی تبدیل شده و به پلیس فتا می بایست برای نظارت بر فضای مجازی در شهرستان بناب مستقر باشد.

وی افزود: طی سالیان قبل مردم شهرستان بناب برای نجام کارهای مورد نیاز در پلیس فتا مجبور بودند به سایر شهرهای همجوار مراجعه کنند که قطعاً این کار باعث هدر رفتن زمان زیادی از مردم می شد.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک به انتخاب سرهنگ رضا خدایی به عنوان رئیس پلیس فتای جدید شهرستان بناب گفت: سرهنگ خدایی یکی از نیروهای موفق، با سواد و دارای شناخت در حوزه های مختلف از جمله فضای مجازی و موضوع سایبری است که مورد تایید کامل پلیس فتای آذربایجان شرقی است.

سرهنگ محمودی در پایان همکاری و تعامل همه ادارات به خصوص اصحاب رسانه با پلیس فتا را خواستار شد و گفت: قطعاً با همکاری با پلیس فتا بسیاری از مشکلات اجتماعی و جرایم در شهرستان بناب کاهش پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه این مراسم ضمن عرض تبریک به سرهنگ رضا خدایی به عنوان رئیس پلیس فتای شهرستان بناب گفت: سرهنگ خدایی طی سالیان اخیر سوابق بسیار خوبی در شهرستان بناب از جمله ریاست کلانتری ۱۱ داشته و از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم شهرستان بناب برخوردار است.

رضا لعلی راه اندازی پلیس فتا در شهرستان بناب را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: این کار می بایست بسیار زودتر انجام می‌شد و خوشحالم که امروز دیدگاه پلیس استان آذربایجان شرقی به شهرستان بناب جدی‌تر و با تعامل و همکاری بیشتری انجام می شود.

مقام عالی دولت در شهرستان در پایان از حمایت کامل مجموعه دولت در این شهرستان از پلیس فتا خبر داد و گفت: قطعاً تمامی ادارات و نهادها از تمام ظرفیت خود برای کمک به پلیس فتای شهرستان بناب استفاده خواهند کرد.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی