راه های روستایی شهرستان بناب اکثرا مشکل آسفالت ندارند/ خیابان های بناب جوابگوی این تعداد خودرو نیست
راه های روستایی شهرستان بناب اکثرا مشکل آسفالت ندارند/ خیابان های بناب جوابگوی این تعداد خودرو نیست
فرماندار بناب گفت:با تلاش راهداری و آسفالت ریزی های انجام شده، می توانیم بگوییم راه های روستایی شهرستان بناب هیچگونه مشکلی ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید موسی آتش زر گفت: این عالم دینی در ۸۰ سال از عمر خود در حوزه های دینی و اسلامی نقش آفرینی کرده و یکی از روحانیان برجسته شهرستان بناب محسوب می شدند که جا دارد فوت ایشان را به عموم مردم شهرستان بناب تسلیت بگوییم.

فرماندار بناب در ادامه این جلسه با اشاره به آسفالت ریزی گسترده در راه‌های روستایی سطح شهرستان بناب گفت: خوشبختانه با تلاش راهداری و سایر نهادهای مربوطه بیشتر راه های روستایی شهرستان بناب آسفالت ریزی و همچنین روکش آسفالت آنها تعویض شده است و به طور کلی می توانیم بگوییم راه های روستایی شهرستان بناب هیچگونه مشکلی ندارند.

وی افزود: البته این صافی و هموار بودن راه‌های روستایی نباید باعث میشود که شهروندان عزیز شهرستان بناب در این مسیر با سرعت تردد کرده و موجب آسیب رساندن به خود و خودرو شوند و باید با سرعت استاندارد و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

رضا لعلی با اشاره به حجم ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر بناب گفت: واقعیت این است که بافت درون شهری بناب جوابگوی این تعداد از خودرو نبوده یکی از علل آن ها استفاده بیش از اندازه مردم از خودروهای شخصی آن هم به صورت تک سرنشین میباشد و قطعاً مردم می بایست در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: انتظار داریم وسایل حمل و نقل عمومی که دولت با یارانه و قیمت ارزان در اختیار نهاد ها گذاشته شده است در رسالت اصلی خود مورد استفاده قرار بگیرد اما متاسفانه گاها دیده می‌شود اتوبوس و مینی بوس های عمومی بناب در سرویس های کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند و این می بایست مورد تجدید نظر قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان بررسی مشکلات ترافیکی و اجرای طرح‌های کاهش ترافیک از سوی نهادهای مربوط به خواستار شد و گفت: امیدواریم شاهد باشیم که با برنامه ریزی هر چی بهتر روان سازی ترافیک در شهر بناب به خصوص هسته مرکزی شهر باشیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی