رزمایش تیم های نظارتی مشترک سپاه ناحیه بناب و شبکه بهداشت برگزار شد+ تصاویر/  فرمانده سپاه ناحیه بناب: تقویت پایگاه های سلامت محله محور  تنها راه فعلی مقابله با کرونا/ رئیس شبکه بهداشت و درمان: مردم از تجمات شب یلدا پرهیز کنند
رزمایش تیم های نظارتی مشترک سپاه ناحیه بناب و شبکه بهداشت برگزار شد+ تصاویر/  فرمانده سپاه ناحیه بناب: تقویت پایگاه های سلامت محله محور  تنها راه فعلی مقابله با کرونا/ رئیس شبکه بهداشت و درمان: مردم از تجمات شب یلدا پرهیز کنند
رزمایش تیم های نظارتی مشترک سپاه ناحیه بناب و شبکه بهداشت با هدف رصد عملکرد و فعالیت پایگاه‌های بسیج سلامت در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه در این برهه زمانی تنها راه مقابله با بیماری کرونا تقویت عملکرد پایگاه های سلامت با محوریت محله محور از گفت: پایگاه های سلامت می توانند نقش بسیار موثری در فرهنگ‌سازی عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر این که فعالیت سپاه در راستای مقابله با بیماری کرونا تا پایان ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت گفت: بسیج امروز با تمام امکانات و قوا به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و مبارزه با این بیماری می باشد تا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

سرهنگ حیدری هدف از برگزاری این رزمایش را نظارت و رصد بیشتر بر نحوه فعالیت پایگاه های سلامت شهری و روستایی شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه ناحیه بناب و شبکه بهداشت و درمان در حال برگزاری است و قطعاً تا پایان سال با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

در ادامه این رزمایش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان شهرستان بناب گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی بسیار مفید و کارآمد است و نتایج مثبت آن برای ما حاصل شده است.

دکتر علی نیرپور با بیان اینکه محدودیت‌ها در کاهش شیوع بیماری کرونا کارآمد و مثبت بوده است گفت: امیدواریم با ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همشهریان شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم.

‏وی از کاهش آمار مرگ و میر و تعداد بستری شدگان بیماری کرونا طی 10 روز اخیر در بیمارستان امام خمینی ره بناب خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کادر و درمان و همچنین همت خود مردم آمار تعداد بستری شدگان کرونایی کاهش پیدا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و احتمال تجمعات خانوادگی گفت: از عموم مردم شریف شهرستان بناب درخواست داریم از تجمعات به شدت پرهیز کنند والا تمام زحمات کادر درمان و  سایر ارگان ها از بین خواهد رفت و دوباره بیماری کرونا افزایش پیدا خواهد کرد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی