رزمایش طرح هوشمندسازی واکسیناسیون اصناف و کسبه شهرستان بناب برگزار شد/+تصاویر
رزمایش طرح هوشمندسازی واکسیناسیون اصناف و کسبه شهرستان بناب برگزار شد/+تصاویر
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان رزمایش طرح شهید سلیمانی با عنوان طرح هوشمندسازی واکسیناسیون عمومی اصناف و کسبه شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رزمایش طرح شهید سلیمانی با عنوان طرح هوشمندسازی و واکسیناسیون اصناف و کسبه شهرستان بناب با حضور فرماندار بناب فرمانده سپاه ناحیه بناب، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولین برگزار شد.

فرماندار بناب در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ویژه بسیج در انجام واکسیناسیون عمومی گفت: خوشبختانه امروز واکسن به وفور در کشور پیدا می شود و تعداد فوتی ها در بناب به صفر رسیده است لذا  انتظار می رود عموم مردم واکسیناسیون خود را به خوبی انجام بدهند.

فرماندار بناب انجام واکسیناسیون توسط اصناف و کسبه را امری ضروری عنوان کرد و گفت: قطعاً با تزریق واکسن کرونا توسط اصناف و کسبه و البته عموم مردم تا حدود زیادی می توانیم مانع گسترش ویروس کرونا شویم و قطعا با انجام واکسیناسیون عمومی نیازی به تعطیلی بازار نخواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان طرح شهید سلیمانی در گسترش واکسیناسیون عمومی را بسیار مهم و کارآمد عنوان کرد و گفت: با همکاری نهادهای مختلف از جمله بسیج، شبکه بهداشت و درمان و سایر نهادهای مربوطه واکسیناسیون در سطح شهرستان بناب به خوبی انجام شده است و امیدواریم دز سوم واکسیناسیون کرونا نیست با سرعت بیشتری انجام شود.

لازم به ذکر است در رزمایش طرح شهید سلیمانی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار فرمانده سپاه ناحیه بناب و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از برخی اصناف و کسبه بازدید و متاسفانه تعداد زیادی از اسناد و کسبه از طرح هوشمندسازی واکسیناسیون عمومی اطلاع نداشتند.

در پایان این مراسم از تعدادی از فعال و تلاش گران حوزه سلامت و بسیج با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گزارش تصویری؛

 

 

 

انتهای گزارش / داود زیبائی