رسیدن به درک و فهم مشترک مسئولان و مدیران مهم ترین موضوع در پدافند غیر عامل است
رسیدن به درک و فهم مشترک مسئولان و مدیران مهم ترین موضوع در پدافند غیر عامل است
فرماندار بناب رسیدن به درک و فهم مشترک مسئولان و مدیران را مهم ترین موضوع در پدافند غیر عامل بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان بناب اظهار داشت: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری در هنگام حوادث و بحران ها بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفاً با بهره گیری از اقدامات فنی و مدیریتی می باشد.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع در پدافند غیر عامل رسیدن به درک و فهم مشترک مسئولان، مدیران و کارشناسان در این حوزه می‌باشد،گفت: در طول زندگی بشر موضوع پدافند غیر عامل همیشه وجود داشته و امروزه نیز با توجه به اینکه روش و اصول جنگ تغییر پیدا کرده است اهمیت پدافند غیرعامل دو چندان شده است.

وی افزود: تحریم های ظالمانه و فشارهای حداکثری، حمله سایبری به تاسیسات برق و هسته‌ای نمونه هایی از جنگ در ابعاد جدید و نوین می باشند که این کوشش را می طلبد توان نرم‌افزاری و پدافندی خود را قوی تر کنیم تا بتوانیم از جان و مال مردم را حراست کنیم.

رضا لعلی با تاکید بر این که در جنگ نوین دشمنان به دنبال ضربه زدن به جمعیت و آحاد مردم هستند، گفت: اماکن مهم از جمله نیروگاه‌های برق، شبکه آبرسانی و سایر اماکن حساس، مهم ترین نقاط حفاظتی محسوب می شوند و می بایست مدیران و مسئولان در پدافند غیرعامل موضوع حفاظت از این اماکن را تحت نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان همکاری و تعامل هرچه بیشتر تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان بناب در بحث پدافند غیرعامل را خواستار شد و گفت: از تمامی مدیران و مسئولان شهرستان انتظار داریم در شرایط بحرانی اقدامات خود حفاظتی را انجام داده و تمامی تدارکات و امکانات برای خدمت رسانی به مردم را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی