رضایت مندی شهروندان از وضعیت شهر نشان دهنده عملکرد مثبت شورا و شهرداری در سال ۱۴۰۱
رضایت مندی شهروندان از وضعیت شهر نشان دهنده عملکرد مثبت شورا و شهرداری در سال ۱۴۰۱
شهردار بناب با اشاره به افزایش رضایتمندی شهروندان از مبلمان شهری بناب گفت: این رضایتمندی نشان می‌دهد که شورا و شهرداری در سال ۱۴۰۱ عملکرد مثبتی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی در مراسم گرامیداشت روز شوراها ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر بناب از مجموعه شهرداری اظهار داشت: اصلی ترین وظیفه شوراها برنامه ریزی و کمک به شهرداری در راستای پیشبرد اهداف شهری است.

شهردار بناب با اشاره به افزایش سرانه مردم در خدمات شهری گفت: تامین منابع مالی و مدیریت دقیق آن از وظایف اصلی شورا و شهرداری می باشد که خوشبختانه سرانه و بودجه مدیریت شهری بناب طی ۲ سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

وی در تشریح عملکرد شهرداری بناب طی یک سال اخیر گفت: پروژه های عمرانی و فرهنگی بسیار متعددی از جمله ایجاد پارک های درون شهری، آسفالت ریزی های گسترده، اصلاح ورودی های شهر و ده ها پروژه دیگر انجام شده است که شاهد رضایتمندی شهروندان هستیم.

فرید پناهی خاطرنشان کرد: شهرداری بناب برای سال جاری پروژه های متعددی از جمله آسفالت‌ریزی گسترده محلات، ساماندهی معابر شهری، زیباسازی پل میدان معلم، ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و میوه، نصب تلویزیون شهری و چندین پروژه دیگر را در دستور کار قرار داده است.

شهردار بناب با اشاره به ترانزیتی بودن و قرار گرفتن شهر بناب در محورهای مواصلاتی استان گفت: به همین دلیل است که ورودی های شهر بناب می‌بایست زیبا و دارای امکاناتی از جمله سرویس‌های بهداشتی و پارک مسافر باشد که شهرداری تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف انجام می دهد.

شهردار بناب با اشاره به زیباسازی میادین و گلکاری های زیبا در سطح شهر بناب گفت: نگاه ما به زیباسازی بسیار جدی بوده چراکه زیبایی شهر موجب افزایش نشاط مردم می گردد و در همین راستا قطعاً میدان امام علی ع، امیرکبیر و میدان بسیج به زودی صاحب المانهایی خواهند شد.

فرید پناهی در پایان تعامل و همکاری شهروندان با شورا و شهرداری را خواستار شد و گفت: از مردم شریف شهر بناب انتظار داریم در حفظ بیت المال و کمک به تحقق پروژه های شورا و شهرداری یار و همیار ما باشند تا شاهد شهری زیبا باشیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی