رعایت ضوابط بهداشتی در بناب به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است
رعایت ضوابط بهداشتی در بناب به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت:سرعت بالای انتشار و ابتلای بیشتر ویروس کرونا و ویروس جهش یافته دلتا فشار سنگینی به سیستم درمان شهرستان وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، وحید رضائی گفت: رعایت ضوابط بهداشتی در شهرستان به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر شبکه بهداست و درمان بناب افزود: با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته دلتا و ابتلای بالای این ویروس ضرورت الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند با ساده انگاری در امان باشد با ادامه این روند با یک بحران بزرگ در شهرستان بناب مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداست و درمان بناب از بستری شدن ۱۹ نفر در یک روز در شهرستان خبرداد و افزود: افزایش مبتلایان باعث شده بخش‌های داخلی را انتقال داده و تخت‌های کرونایی را افزایش دهیم.

رضائی با اشاره به خستگی کادر درمان شهرستان گفت: با ادامه همین روند بستری با کمبود شدید کادر درمان مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب اعلام کرد: در مرداد ماه جاری ۱۶۷ نفر بیمار کرونایی در بناب بستری شده اند که ۱۵ نفر فوتی داشتیم و ۳۳۶ نفر با علایم مثبت نیز شناسایی شده اند.

وی در عین حال از کسب رتبه اول استان در امر واکسیناسیون خبرداد و تأکید کرد: در صورت عدم همکاری و عدم رعایت ضوابط بهداشتی باید از سالن‌های ورزشی برای بستری مبتلایان به کرونا استفاده کنیم.

 

انتهای پیام / رقیه فتحی