روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مدیران و رؤسای ادارات
روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مدیران و رؤسای ادارات
فرماندار بناب روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مدیران و رؤسای ادارات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جمع روابط عمومی های ادارات دولتی و نهادهای غیر دولتی شهرستان بناب با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومی ها در سازمان ها و ادارات اظهار داشت: روابط عمومی ها همانند قلب تپنده یک نهاد محسوب شده و عملکرد دولت و انقلاب از طریق آنها به گوش مردم می رسد.

فرماندار شهرستان بناب ضمن گلایه از عدم توجه برخی از مدیران نهادهای دولتی و غیردولتی به جایگاه روابط عمومی ها گفت: متاسفانه برخی مدیران بر این باورند که افرادی که توانایی کمتری در علم و تکنولوژی دارند را می بایست در سمت روابط عمومی قرار بدهند که این طرز تفکر کاملا اشتباهی است.

وی تصریح کرد: فردی که به عنوان روابط عمومی یک نهاد منصوب می شود، می بایست به علم روز، تکنولوژی، خبرنویسی و سایر حوزه ها آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند ضمن ارتباط با سایر نهادها، عملکرد اداره خود را به گوش مردم برساند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب بر افزایش هر چه بیشتر تعامل روابط عمومی ها با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها برای انتشار اخبار و تقویت حوزه کاری خود می‌بایست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ارتباط صمیمی و تنگاتنگی داشته باشند.

وی توجه هر چه بیشتر مدیران به استفاده از تجربیات و مشاوره گرفتن از روابط عمومی ها را خواستار شد و گفت: رؤسا و مدیران ادارات می بایست از روابط عمومی ها برای رشد و افزایش خدمات دهی اداره خود استفاده کرده و به آنان به چشم عکاس و یا نصاب نگاه نکنند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تضعیف و ناکارآمد نشان دادن دولت ایران هستند، گفت: این وظیفه روابط عمومی ها است که خدمات، عملکرد ها و دستاوردهای حاصل را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام/