روستاهای شهرستان بناب به درآمدی پایدار و ثابت برای خدمات رسانی در حوزه های مختلف نیازمندند
روستاهای شهرستان بناب به درآمدی پایدار و ثابت برای خدمات رسانی در حوزه های مختلف نیازمندند
دهیار روستای علی خواجه با اشاره به ضرورت ایجاد درآمد پایدار و ثابت برای روستاها گفت: دهیاری‌ها در حال حاضر با اعتبار موجود نمی توانند در مباحث عمرانی و خدماتی به خوبی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، بابک خانمحمدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب یکی از مهمترین معضلات فعلی روستای شهرستان بناب را ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه حفظ و مراقبت از اراضی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بر عهده دهیاریها می باشد ولی مدیریت این امورات بسیار سخت است چراکه امکانات و اختیارات زیادی برای این کار در اختیار دهیاری ها وجود ندارد.

دهیار روستای علی خواجه شهرستان بناب ایجاد منابع درآمد پایدار برای روستاها را یکی از مهمترین نیازهای روستاها عنوان کرد و گفت: متاسفانه بیشتر دهیاری روستاهای بناب امتاز درآمد پایدار و ثابت ندارند و در بخشی از کارهای خدماتی و عمرانی با مشکل مواجه می‌شوند.

بابک خانمحمدی عدم ارزش و اعتبار کافی اسناد روستایی را غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: متاسفانه اسناد روستاهای شهرستان بناب نسبت به اسناد شهری دارای ارزش و مقبولیت کمتری در نهادهای دولتی و غیر دولتی می باشند؛ به طور مثال بانکها از اسناد رسمی روستایی برای ضمانت بانکی استفاده نمی کنند.

دهیار روستای علی خواجه در پایان اتمام طرح‌های نیمه تمام در روستاهای شهرستان را خواستار شد و گفت: برخی از این پروژه ها سالیان سال نیمه تمام باقی مانده است که امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد اتمام پروژه نیمه‌تمام باشیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی