رونمایی از المان عاشورایی شهر خوشه مهر+ تصاویر/ شهردار خوشه مهر: المان عاشورایی خوشه مهر نماد ایمان و تاریخ مردم این شهر است
رونمایی از المان عاشورایی شهر خوشه مهر+ تصاویر/ شهردار خوشه مهر: المان عاشورایی خوشه مهر نماد ایمان و تاریخ مردم این شهر است
المان عاشورایی شهر خوشه مهر با حضور امام جمعه بناب، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عصر امروز با حضور امام جمعه بناب، فرماندار بناب، روسای ادارات شهرستان بناب و جمعی از مردم شهر خوشه مهر المان عاشورایی با نام امام حسین علیه السلام در شهر خوشه مهر رونمایی شد.

شهردار خوشه مهر در حاشیه مراسم افتتاح و رونمایی از المان عاشورایی شهر خوشه مهر با تاکید بر اینکه المان هر شرط بیانگر هویت و آوازه آن شهر می باشد، گفت: شهر خوشه مهر به عنوان شهر حسینی شناخته شده است و مردمانش از قدیم الایام تعصب خاصی نسبت به ائمه اطهار به خصوص امام حسین علیه السلام دارند.

شهردار خوشه مهر با اشاره به وضعیت و نحوه ساخت این المان زیبا گفت: با وجود اینکه برخی از طراحان تنها برای طراحی این نماد و المان از ما اعتبار بالای ۲ میلیارد ریال درخواست می‌کردند اما خودمان توانستیم با استفاده از ظرفیت های داخلی شهر این المان را طراحی کنیم.

پرویز کشاورزی با بیان اینکه تمامی هزینه ساخت و احداث المان عاشورایی خوشه مهر ۳۵۰ میلیون ریال هزینه دربرداشته از کفت: این المان وزن حدود ۴ تن داشته و طی ۷۰ روز طراحی و نصب شده است.

شهردار خوشه مهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمام مسئولان شهرستان بناب جهت بهره برداری و رونمایی از المان شهر خوشه مهر گفت: المان این شهر از این بابت مورد اهمیت قرار می‌گیرد چرا که با کمترین هزینه و با دانش داخلی خودمان توانستیم آن را احداث و بهره‌برداری برسانیم.

گزارش تصویری؛