زباله گردی منبع درآمدی مناسب برای معتادان متجاهر/ ضرورت تفکیک زباله از مبدا در بناب و خوشه مهر
زباله گردی منبع درآمدی مناسب برای معتادان متجاهر/ ضرورت تفکیک زباله از مبدا در بناب و خوشه مهر
شهردار خوشه مهر با تاکید بر اینکه معتادین متجاهر از طریق زباله گردی درآمد مناسبی برای خرید مواد مخدر کسب می‌کنند، گفت: برای جلوگیری از این کار می بایست به تفکیک زباله از مبدا در بناب و خوشه مهر توجه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پرویز کشاورزی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه معتادین متجاهر از طریق زباله گردی هزینه مواد مخدر خو را تامین میکنند،اظهار داشت: زباله گردی باعث شده تا معتادین بتوانند درآمد مورد نیاز خود را کسب و در این راه خود را تقویت کنند.

شهردار خوشه مهر با بیان اینکه زباله گردی توسط معتادین متجاهر چهره شهر را زشت می کند، گفت: این کار علاوه بر زشت کردن چهره شهر باعث می شود احساسات مردم را جریحه دار شود.

وی افزود مردم فکر می کنند که این افراد برای تهیه غذا و خرج زندگی خود این کار را می کند و  بلعکس آنها از طریق زباله گردی هزینه مورد نیاز برای خرید مواد مخدر خود را تامین می کنند.

شهردار شهر خوشه مهر بحث تفکیک زباله از مبدا را امری ضروری عنوان کرد و گفت: تفکیک زباله می‌بایست با آموزش شهروندی درشهربناب و خوشه مهر گسترش بیشتری پیدا کند چرا که تنها راه تفکیک زباله از مبدا آموزش شهروندی است.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه بحث تفکیک زباله از مبدا نیازمند همکاری تمامی ادارات در کنار شهرداری ها می باشد گفت: شهرداری ها  به تنهایی نمی‌توانند چنین پروژه بزرگی را عملیاتی کنند و سایر نهادها نیز می بایست در کنار شهرداری ها در بحث تفکیک زباله و گسترش آموزش شهروندی کمک کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی