زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بناب به صدا در آمد+ تصاویر/ مدیر آموزش و پرورش بناب: نقش برجسته دانش آموزان در راستای ادامه پیشرفت های انقلاب
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بناب به صدا در آمد+ تصاویر/ مدیر آموزش و پرورش بناب: نقش برجسته دانش آموزان در راستای ادامه پیشرفت های انقلاب
همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی ره در سال 1357 به ایران و همچنین شروع ایام الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بناب به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب به صورت نمادین و با حضور فرماندار بناب، فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولان شهرستان به صورت نمادین در مدرسه دخترانه استعداد های درخشان فرزانگان بناب نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خوشحالیم امروز مجدد جشن انقلاب را باشکوه‌تر از سالهای قلب در این شهرستان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز چهل و دومین سالگرد خود را جشن می‌گیرد که طی سالهای ظهور انقلاب خود خیر و برکات زیادی برای این کشور به وجود آورده و از همه مهمتر منجر به نابودی حکومت طاغوتی و استمرار حکومت اسلامی شد.

حسین پارسامهر در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت شروع ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دانش آموزان نسل‌های جدید می‌بایست به صورت شبانه روزی تلاش کرده تا ضمن حفاظت از انقلاب پر برکت جمهوری اسلامی ایران در راستای رشد و تعالی آن قدم بردارند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی