زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بناب به صدا در آمد+ تصاویر
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بناب به صدا در آمد+ تصاویر
صبح امروز همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی کشور عزیزمان ایران زنگ انقلاب به صورت پایلوت در مدرسه امام علی علیه السلام بناب به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان به صورت پایلوت در مدرسه امام علی علیه السلام بناب به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در حاشیه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر  اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه علم و دانش جز کشورهای برتر دنیا قرار گرفته ایم.

محمود پورلطفعلی با بیان اینکه دشمنان از هر راه و روشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند اظهار داشت: همانطور که شاهد هستیم دشمن از طریق فضای مجازی قصدآسیب به جامعه مارا دارند و در همین راستا هزاران گوشی هوشمند را برای جوانان به کشور ما صادر می کنند اما از صادرات مواد دارویی مهم جلوگیری و ممانعت میکند که خود گواه اصلی دشمنی آنها با انقلاب اسلامی و ملت این کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در  با تاکید بر اینکه برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و وحدت و یکپارچگی بیش از هر چیز نیاز می باشد گفت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیار خون خود را فدای انقلاب در این کشور کردند و حالا وظیفه همه ماست که راه آنها را ادامه و برای رسیدن به آرمان های مهم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/داودزیبائی