زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان بناب به صدا درآمد+ تصاویر/  پورلطفعلی: درخشش آموزش و پرورش بناب در سطح استان
زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان بناب به صدا درآمد+ تصاویر/  پورلطفعلی: درخشش آموزش و پرورش بناب در سطح استان
صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی زنگ سپاس معلم در مدرسه شادروان حاج اصغر خیالی به صورت پایلوت به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پورلطفعلی در حاشیه زنگ سپاس معلم در مدرسه شادروان حاج اصغر خیالی ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم اظهار داشت: معلمان طی دوران کرونا و پس از آن با ایثار و فداکاری در تلاش هستند تا دانش آموزان از آموزش عقب نمانند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ادامه خطاب به دانش آموزان در مدارس دخترانه گفت: حفظ حجاب و عفت موجب حفظ ارزش های دینی و اسلامی دانش آموزان و همچنین برجسته شدن نقش آنها در جامعه می گردد.

وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال گذشته گفت: بناب در سال ۱۴۰۱ از بین ۴۰ منطقه در استان رتبه ۴ را به دست آورد، در کنکور سراسری و در بین مناطق استان توانست رتبه ۲ و همچنین مدارس تیزهوشان رتبه ۳ را به دست بیاورد که این موفقیت های پیاپی نشان از تلاش دانش آموزان سخت کوش و معلمان زحمتکش این شهرستان را دارد.

محمود پور لطفعلی با اشاره به پروژه های انجام شده اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: سال گذشته ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و با احداث ۳۴ کلاس در سطح شهرستان بناب انجام شد.

وی افزود: به امید خدا و با همت مسئولان استانی و شهرستانی در حال حاضر ۷۵ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ششصد و بیست میلیون ریال،  با دارا بودن ۱۵۴ کلاس در حال احداث می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در خبری خوش برای قشر فرهنگی شهرستان گفت: مشکل پروژه ساختمانی دنیز واقع در بلوار لاله همزمان با هفته معلم حل شده و امیدوارم این پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد تا معلمان مشکل مسکن نداشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از معلمان نمونه و دانش آموزان منتخب شهرستان بناب با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی