زنگ مهر به صورت پایلوت در پیش دبستانی فرنام بناب نواخته شد+ تصاویر
زنگ مهر به صورت پایلوت در پیش دبستانی فرنام بناب نواخته شد+ تصاویر
همزمان با فرا رسیدن اول مهر ماه زنگ مهر و انقلاب به صورت پایلوت در پیش دبستانی فرنام با حضور مسئولان شهرستان بناب به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب صبح امروز همزمان با اول مهر زنگ مهر و انقلاب با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، معاون آموزش ابتدایی رئیس اداره بهزیستی و رئیس کلانتری ۱۱ بناب، به صورت پایلوت در پیش دبستانی مستقل فرنام به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن اول مهر و همچنین تقارن این روز با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت : دانش آموزان طی ۲ سال اخیر از حضور در مدرسه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا محروم شده‌اند و این قطعاً در نوع آموزش و کیفیت آن تاثیر گذاشته است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر این که مدارس در مهرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود، اظهار داشت: احتمالاً مدارس در آبان ماه به صورت حضوری و مجازی خواهم بود اما همچنان منتظر اعلام دستورات ستاد ملی کرونا خواهیم بود.

حسین پارسامهر با بیان اینکه معلمان و مربیان پیش دبستانی طی دوران کرونا به سختی و با وجود همه مشکلات برای آموزش تلاش کردند ، اظهار داشت در هنگام حضور مدارس معلمان ساعتی مشغول به آموزش بودند اما در ایام کرونایی به صورت ۲۴ ساعته با دانش‌آموزان در ارتباط بوده و آنها را آموزش می دهند و این کار را بسیار سخت کرده است.

وی با تاکید در این که آموزش از سنین بسیار کم برای کودکان می بایست با جدیت و با کیفیت عالی پیگیری شود، گفت: آموزش و پرورش به دنبال این است حتی از دوران ۲ سالگی به بعد کار آموزش کودکان را شروع کند و قطعاً دوران پیش دبستانی و دبستان از مهمترین دوران آموزش محسوب می شوند.

در ادامه این مراسم فرماندار بناب با بیان اینکه بیماری کرونا باعث شد دانش‌آموزان به مدت زیادی از حضور در مدارس به دور باشند، اظهار داشت: در ایام کرونایی آموزش ها به صورت مجازی ادامه یافت اما همچنان تاکید می‌کنیم که آموزش به صورت حضوری و پای کلاس درس مهم تر می باشد.

فرماندار بناب ابراز امیدواری کرد با انجام واکسیناسیون همگانی به خصوص برای دانش‌آموزان شرایط برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری هرچه سریع تر فراهم شود و قطعا شروع مدارس به صورت حضوری طبق قوانین ستاد ملی کرونا خواهد بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر این که کودکان امروز ما آینده سازان فردای این کشور می باشد، اظهار داشت: از معلمان و مدارس انتظار داریم محیطی بسیار آرام و شاد در مدارس ایجاد کنند تا کودکان علاوه بر علم آموزی مسئولیت پذیری را نیز بیاموزند.

یش دبستانی فرنام با محیط بسیار آرام و شیک و کودکانه ، با به کارگیری سبک های نوین و فعال آموزشی ، به روزترین متد های آموزشی و تربیتی را برای کودکان شهرستان بناب به ارمغان آورده است.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی