زیرساخت های ضعیف شهری بناب علت اصلی معضل آب های سطحی
زیرساخت های ضعیف شهری بناب علت اصلی معضل آب های سطحی
سرپرست شهرداری بناب گفت: به دلیل زیرساخت‌های ضعیف هر ساله شاهد مشکل آبگرفتگی سطح در معابر و خیابان‌های بناب هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یحیی مهدوی صبح امروز در جلسه بحران شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شهرداری بناب بدون مجوز اداره آبیاری هیچگونه مجوزی را برای ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها نخواهد داد گفت: هرگونه ساخت و ساز  در حاشیه رودخانه ها قطعاً بدون مجوز و جزو ساخت و سازهای غیر مجاز هستند.

وی افزود شهرداری بناب قطعاً بدون هماهنگی با اداره آبیاری مجوز هیچگونه ساخت و ساز را در اطراف و حاشیه رودخانه های درون شهری نداده و نخواهد داد.

سرپرست شهرداری بناب با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز زمینه ساز بسیاری از مشکلات شهری هستند گفت: شهرداری بناب یکی از اولویت های کاری خود را برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز قرار داده است چرا که این ساخت و سازها مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند

یحیی مهدوی ضعیف بودن زیرساخت های شهری بناب را از علت های اصلی معضل آب های سطحی عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم عدم زیرساخت های مناسب در هنگام بارش شاهد مشکل آب گرفتگی و آبهای سطحی در سطح شهر بناب می باشیم.

وی در پایان گفت: تمامی پرسنل شهرداری بناب در هنگام بارش باران و سایر مواقع از جان و دل و با تمام تلاش برای خدمت به مردم فعالیت می کنند و هیچ گونه کم کاری در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ داود زیبائی