زیرسازی و آسفالت ریزی معابر چندین روستای شهرستان بناب در سال جاری/ مشارکت خوب اهالی روستاها در بحث مسیر گشایی
زیرسازی و آسفالت ریزی معابر چندین روستای شهرستان بناب در سال جاری/ مشارکت خوب اهالی روستاها در بحث مسیر گشایی
بخشدار مرکزی شهرستان بناب از زیرسازی و آسفالت ریزی بیش از 50 هزار متر مربع از معابر حدود 11 روستای شهرستان بناب در سال جاری خبر داد.

رضا لعلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از آسفالت ریزی حدود ۱۱ روستای شهرستان بناب خبر داد و گفت: امسال چیزی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در حدود ۱۱ روستای شهرستان بناب خواهیم داشت.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با بیان اینکه بخش زیادی از این پروژه زیر سازی و آسفالت ریزی از محل اعتبارات دولتی دهیاری ها انجام شده است، گفت: تمام هزینه های جدول گذاری، کانیو، رفوژ زیر سازی و غیره از محل اعتبارات دولتی دهیاری ها پرداخت شد و بنیاد مسکن نیز با کمک در تهیه قیر رایگان در این پروژه مشارکت خوبی داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشاکت اهالی روستاها در انجام این پروژه مورد نیاز گفت: بخش بسیار زیادی از مسیر گشایی ها با همکاری اهالی روستاها انجام شده که نهایتا این کار آن ها باعث شد بتوانیم خدمات گسترده ای را به آن ها بدهیم.

لعلی با بیان اینکه در حال حاضر روستاهای چلقائی، آخوند قشلاق، زواشت و کوته مهر آسفالت ریزی شده اند، گفت: کار آسفالت ریزی روستاهای روشت بزرگ، زواشت، دوش، خانه برق قدیم و چند روستای دیگر در شرف انجام است که امسال آسفالت ریزی خواهند شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی