ساخت ماکت توپ ضد هوایی ۲۳ میلی متر با ضایعات آهن/ پیشنهادات بسیار خوبی از ارگان های مختلف داشتم/ به بنابی بودن خود افتخار می کنم/ توانایی ساخت ماکت های نظامی در ابعاد مختلف را دارم
ساخت ماکت توپ ضد هوایی ۲۳ میلی متر با ضایعات آهن/ پیشنهادات بسیار خوبی از ارگان های مختلف داشتم/ به بنابی بودن خود افتخار می کنم/ توانایی ساخت ماکت های نظامی در ابعاد مختلف را دارم
هنرمند خوش ذوق و خلاق بنابی که موفق به ساخت ماکت توپ ضد هوایی ۲۳ میلیمتر و کامیون حمل توپ را شده است در خصوص موفقیت ها و انتظارات خود با پایگاه خبری صدای بناب گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب جناب آقای حسن عبدلی زاده متولد ۱۳۴۵ از شهر بناب پس از بازنشسته شدن از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خلاقانه ماکت توپ ضد هوایی ۲۳ میلیمتری پدافند هوایی و کامیون توپ کش را طراحی و ساخته است.

این هنرمند از ضایعات آهن مانند کلید، قطعات آهنی دوچرخه و سایر ابزار آلات دور ریختنی استفاده کرده است تا این دو ماکت بسیار زیبا و کاربردی را بسازد.

آقای عبدلی زاده ماکت توپ ۲۳ میلیمتری و کامیون توپ کش را در مقیاس یک دهم ساخته است که به گفته خودش این کار نه تنها در بناب بلکه در کل کشور بی نظیر محسوب می شود و تا به حال کسی موفق به ساخت چنین ماکتی نشده است.

این هنرمند خوش ذوق بنابی از پیشنهادات متعدد شرکت های مختلف سخن به میان آورد و گفت: از پایتخت بارها برای مصاحبه با نیروهای نظامی به دیدنم آمدند و از من برای ماکت سازی حرفه ای دعوت به همکاری کردند اما من به دلیل سکونت در بناب و بالا رفتن سن نتوانستم اعلام همکاری کنم.

این شهروند بنابی با بیان اینکه به بنابی بودن خود افتخار می کند، گفت: امیدوارم مسئولان شهرستان از هنرمندان حمایت‌های لازم و کافی را داشته باشند که قطعا موجب اقتدار و پیشرفت شهر عزیزمان بناب خواهد شد.

در پایان پایگاه خبری کاملا مردمی صدای بناب قطعا بیشتر از این ها پای درد و دل هنرمندان بنابی در رشته های مختلف خواهد نشست و صدای آنها را برای رشد و توسعه شهر بناب به گوش  مسئولان خواهد رساند و امیدواریم مسئولان به سادگی از کنار این موضوع رد نشوند و از تمام فرصت‌ها و اختیارات خود جهت حمایت  از هنرمندان  بهره  ببرند و زمینه ای برای رشد وشکوفایی آنها ایجاد کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی