سازمان فی با سرمایه‌گذاری در شهرستان بناب خیانت به این شهر است /ضرورت تجهیز هر چه سریع‌تر گمرک شهرستان بناب/ نواقص موجود در گمرک بناب در شان جمهوری اسلامی نیست
سازمان فی با سرمایه‌گذاری در شهرستان بناب خیانت به این شهر است /ضرورت تجهیز هر چه سریع‌تر گمرک شهرستان بناب/ نواقص موجود در گمرک بناب در شان جمهوری اسلامی نیست
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری با سرمایه گذاران در این شهرستان تاکید کرد و گفت متاسفانه برخی از سرمایه گذاری در این شهرستان سازمان فی می زنند که این به ضرر توسعه این شهرستان می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب حجت‌الاسلام شیخ  رضا باقری بنابی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع شهرستان با اشاره به رشد چشمگیر صادرات بناب طی سالیان اخیر گفت: مسئولان استان و شهرستان می بایست کمک کنند هر چه زودتر از گمرک بناب توسعه پیدا کند.

 

 

وی افزود: متاسفانه در گمرک شهرستان بناب تجهیزات و امکانات قدیمی و بروز نیستند و این درشهرستان که چنین حجم بالای صادراتی دارد غیرمعقول و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نمی باشد.

 

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه فولاد شهرستان بناب و حمایت گروه مالی گردشگری از این حوزه گفت: خوشبختانه این گروه گردشگری اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون یورو برای  توسعه فولاد بناب سرمایه‌گذاری انجام خواهند داد.

 

باقری بنابی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای با ساز منفی به مخالفت با این سرمایه گذاری برخواستند که این قطعاً به ضرر توسعه شهرستان بناب می باشد.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان تعامل و همکاری تمامی مسئولان و آحاد مردم شهرستان در حمایت از سرمایه گذاری در این شهرستان را خواستار شد و گفت: قطعاً با توسعه فولاد شهرستان بناب در آینده می توانیم با فولاد مبارکه اصفهان رقابت کنیم و این قطعاً زمینه را برای اشتغال و صادرات این شهرستان فراهم خواهد کرد.