سال تحصیلی جدید از مهر ماه خواهد بود / مهرماه آموزش حضوری نخواهیم داشت
سال تحصیلی جدید از مهر ماه خواهد بود / مهرماه آموزش حضوری نخواهیم داشت
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهر خواهد بود گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا آموزش در این ماه آموزش حضوری نخواهد بود و از آبان ماه به تدریج آموزش به سمت حضوری سوق داده خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین پارسا مهر صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس گفت: تربیت دانش آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف هر نظام و دولت می باشد که آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و بزرگترین نهاد دولتی این وظیفه خطیر را به عهده دارد.

رئیس آموزش رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر اینکه آغاز سال تحصیلی جدید از ۳ مهرماه خواهد بود، گفت: آموزش در مهرماه به دلیل شیوع بیماری کرونا غیرحضوری خواهد بود اما در آبان ماه و به تدریج و به صورت گروهی آموزش در مدارس به صورت حضوری خواهد شد.

پارسامهر با اشاره به پلمپ یکی از واحدهای آموزشی علمی آزاد طی روزهای اخیر گفت: آموزشگاه های علمی جزئی از بازاریان محسوب می‌شوند و مشکلات مالی زیادی را متحمل می شوند و نباید بین آنها و سایر اصناف و کسبه تبعیض قائل شد.

پارسامهر یکی از مشکلات آموزش غیرحضوری را مجهز نبودن بیش از ۲۵۰۰ نفر دانش آموزان تبلت و گوشی هوشمند عنوان کرد و گفت: متاسفانه در شهری که به عنوان قدرت اقتصادی منطقه شناخته می‌شود تعداد زیادی از دانش آموزان همچنان فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه ۱۰ درصد از مدارس شهرستان بناب نیاز به بازسازی دارند گفت: حدود ۲۳ پروژه عمرانی در دست اجرا است که ۸ تای آن به صورت مشارکتی و ۶ مدرسه به صورت دولتی در حال احداث می باشند.

 

انتهای پیام / داود زیبائی