ساماندهی ورودی های شهر و استقرار بازارچه در این محل ها یک ضرورت محسوب می شود
ساماندهی ورودی های شهر و استقرار بازارچه در این محل ها یک ضرورت محسوب می شود
فرماندار بناب در جلسه کارگروه ساماندهی بازارچه مشاغل خانگی شهرستان گفت: ساماندهی ورودی های شهر و استقرار بازارچه در این محل ها یک ضرورت محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی در جلسه کارگروه ساماندهی بازارچه مشاغل خانگی با اشاره به نقش و اهمیت بازارچه های ارائه محصولات خانگی در عرضه محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و ارتقای روحیه نشاط و شادابی اجتماعی در شهرها گفت: از دیرباز در شهرستان بناب بازارهای متعددی وجود داشته است که علاوه بر اهالی خود شهرستان این بازارچه ها محل رجوع و خرید و فروش مردم از شهرستان های همجوار هم بوده اند که از جمله می‌توان به سه شنبه بازار بناب، بازار میدان دواب و … اشاره کرد.

وی ورودی و خروجی شهرها را محل مناسبی برای عرضه تولیدات خانگی، صنایع دستی و … دانست و گفت: در بسیاری از شهرستان ها ورودی شهرها توسط شهرداری ها ساماندهی شده و بازارچه های دائمی برای خرید و فروش محصولات خانگی ، محصولات کشاورزی و … ایجاد گردیده است.

فرماندار شهرستان بناب در همین راستا گفت: باتوجه به پتانسیل های موجود در شهرستان بناب امکان ساماندهی ورودی های شهر و استقرار بازارچه های دائمی، فصلی و هفتگی در این محل ها وجود دارد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی